Verhuisd!

Sinds ruim een week zijn we verhuisd. Nog niet alles is af en uitgepakt, maar het is al hartstikke leuk! 😀 Mijn kralenkamertje is af… jippie! 😀 Ik ben er heel erg blij mee, het kost je een zondagje samen met vriendlief Ikeameubeltjes in elkaar zetten, maar dan heb je ook wat. 😉

En dit is mijn uitzicht…

En een fotootje van 0nze serre:

Terwijl ik dit typ, zit ik in mijn computerkamertje boven… die ben ik nu aan het inrichten. Valt nog niet mee hoor. 😉 Daarna nog een hobbykamertje en dan ben ik klaar. Nou ja, dan moet er nog laminaat komen in de inloopkastkamer, hier en daar lampen ophangen, enz. enz. 😉

Maar voor nu ben ik al hartstikke tevreden! 😀

6 reacties op “Verhuisd!

  1. Wow, wat prachtig zeg!! Ik heb hartstikke jaloers op je 😉 Echt heel erg mooi geworden!! De serre, je kamertjes, alles!! En nu maar genieten!

    Groetjes, Nancy

  2. Gaaf huisje hebben jullie kocht, ziet er super mooi en netjes uit! dat crea-en gaat echt losbarsten straks bij je!

    en dat paars….vervelende kleur he…je hou echt niet van paars….whahahahaha…nee hoor, vind het erg mooi en sjiek eruit zien!

    jullie gaan echt genieten daaro!

    lukt t met uitpakken????

  3. Pingback: Kamertjes wisselen « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

  4. Pingback: Het allerleukste hobbykamertje van de hele wereld! « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

