Het allerleukste hobbykamertje van de hele wereld!

Dat is míjn hobbykamertje (also known as kralenkamertje, maar tegenwoordig wordt er niet veel meer gekraald 😉 )! Afgelopen vrijdag bedachten vriendlief en ik dat we hem wel opnieuw in konden delen, want hij is best klein (eigenlijk was het vroeger een bijkeuken) en dus lijkt het al snel erg vol.
Dus vrijdag heb ik hem helemaal leeggehaald en zijn we ’s avonds naar de Ikea gegaan. Daar heb ik een kastje gekocht met vier vakjes (en een heleboel schilderijen, maar daarover later meer), die bij mijn grote kast past en zaterdag heb ik hem inelkaar gezet en weer voor de helft uitelkaar gehaald en weer opnieuw (plankje zat verkeerd om) inelkaar gezet. Samen met vriendlief de kast met bureau een kwartslag gedraaid, kastje opgehangen en vandaag heb ik alles weer ingeruimd. Ooh ja, hier kun je zien hoe het er eerst uitzag.

En zo ziet het er nu uit… Joehoe!! *blij*

En een paar close-upfoto’s, want jullie zijn vast net zulke nieuwsgierige aagjes als ik *kuche*…
Het huis van T&T en Ollie, mijn mooiste Hello Kittyspulletjes en in de twee onderste vakjes ook spulletjes waar ik blij van word.

Mandje met voorraadje bolletjes…

En hier liggen de onderzetters al te wachten tot de blogverloting-van-hieronder is afgelopen.


Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie hier net zo blij van worden als ik!
Als jullie me zoeken… ik zit in het allerleukste hobbykamertje van de hele wereld. Woeha!

25 reacties op “Het allerleukste hobbykamertje van de hele wereld!

  1. Oh wauw, das echt een geweldige kamer!! Wordt er wel een beetje jaloers op… Heerlijk dat je alles lekker kan laten liggen en zoweer verder gaan met waar je bent gebleven. Je zult hier vast een heleboel leuks maken!!

  2. Dat ziet er erg leuk uit zeg! En zo netjes opgeruimd.
    Maar is dat mandje al de wol die je hebt?

    Groetjes Mirella

  3. Super leuke kamer! Ben erg jaloers! Ik moet alles op de bank doen of aan tafel. Leuke spulletjes ook allemaal, om verliefd op te worden!r

  4. Hoe je hobbykamer eerst was, heb ik in het echt gezien en vond ik zoals je weet ontzettend leuk! Hoe het nu is zoals je op de foto toont, nog steeds 🙂
    Heel veel plezier in je hobbykamer, maar dat moet lukken in zo’n gezellig ingerichte kamer 😀
    En wat lief van je vriend dat hij dit samen met je heeft gedaan!
    Die witte kastjes met je bureau waren Ikea Expedit toch? En die witte laatjes die in de kast zitten dan?

  5. Ik vind d’r nicx an zeg ik of zou ik stiekem heul jaloersssss zijn…….

  6. Wat een superschattig kamertje, echt heel leuk gedaan, en snel ook!!!! Daar mag je best trots op zijn. Ooo al die leuke roze kleine freubeldingetjes, echt leuk.

    Liefs Babs

  7. Nah, ik vind het helemaal niks hoor. Die rare witte kastjes, en al die laatjes en spulletjes….. En dan dat grote raam en al dat licht. Nee, vind het echt niks!

    Pffff, doe ik zo m’n best, maar ik kan mezelf dus niet voor de gek houden…..
    Ik ben gewoon een beetje jaloers op je. Wat een heerlijk kamertje. En dan dat licht. Ik zou me er echt dagen kunnen opsluiten. 🙂

  8. Wauw, helemaal geweldig! supergezellig kamertje heb jij! net als iedereen hierboven ben ik ook vreselijk jaloers… Het lijkt me heerlijk om niet steeds alles weer te moeten opruimen als je eens lekker bezig bent geweest met kralen, garen of wat dan ook… toch ons huis eens beter gaan bekijken 😉
    Prachtige meubeltjes ook, en al die dingetjes waar je zo van kunt genieten om je heen…Veel plezier daar!

  9. Opscheppertje (haha), nee zonder dollen, je hobbykamertje ziet er inderdaad leuk en ruim uit. Fijn dat vriendlief zo meewerkt met je.

  10. wat is je kamer leuk geworden!
    heerlijk alles zo overzichtelijk:)
    enne wat hebbuie een hoop hello kitty`s..ik zie het al je begint de zelfde fascinatie als ikke te krijgen voor hello kitty hihih…leuk leuk!!
    ik heb een hello kity letterbak /huisje gemaakt ..ook zo leuk!

    xox
    linn

  11. Ik ben jaloers! wát een prachtig, overzichtelijk, netjes, en gezellig ingericht hobbykamertje. hier wordt je gewoon vrolijk van!
    wil ook!!!

  12. Wat een leuk kamertje! Paars en wit, mooi enne Trippel en Trappel zullen ook wel blij zijn!! Ik hoop ook ooit eigenaar te zijn van een leuk hobbykamertje en niet alles in kasten overal te moeten proppen :-)… Geniet maar van je leuke plekje!

  13. Wat een lief kamertje is het geworden zeg ,erg gezellig ziet het er uit .
    Kan begrijpen dat je er reuze blij mee bent ,zal ik ook zijn .
    Heel veel plezier er mee ,en netjes houden hoor !

    Lieve groet Geertje

  14. Ohh,wat had ik graag een kamertje(s) zoals jij… Ik heb m’n eettafel en dat is mijn plekje. Ik heb een dressoir, maar goed, het is toch niet het zelfde…

    Super meis, je hebt het mooi gemaakt, en het was al zo mooi!

  15. Oh, wat heerlijk! Een eigen hobbykamertje! Ik moet almaar de eettafel opruimen. En ik háát opruimen als ik lekker bezig ben en de volgende dag weer verder wil gaan. Of overmorgen….

Geef een reactie

