Nieuwe kamertjes!

Mijn andere hobbykamertjes zijn ook (zo goed als) af. Er moeten nog lampjes opgehangen worden, plintjes gelegd, nieuwe stoel kopen enz. Eigenlijk hetzelfde als mijn kralenkamertje…

Ik ben er weer heel erg blij mee! 😀 Hopelijk kan ik snel overal aan de slag: computeren in het ene kamertje, portemonicxjes maken in het andere kamertje en kralen en stempelen in het eerste kamertje (zie vorige blogpost).

En zien jullie het sneeuwige uitzicht? 😀

6 reacties op “Nieuwe kamertjes!

  1. wat bof jij zeg, zomaar eventjes drie hobbykamertjes terwijl ik er geen enkele heb. Ziet er heel erg leuk uit.

  2. Hey, wat een handige lade kastjes zeg!

    tip? zelf gemaakt of gekocht….
    dat is echt super!

    ik probeer ook telkens weer te verzinnen wat handig is met t opbergen, t zijn nu niet enkel kralen, maar ook lint, veters, satijnkoord, elastiek, waxkoord, stofjes, knutsel dingen en gereedschap, garen, naaimachine spullen etc etc….

  3. Pingback: Kamertjes wisselen « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

