FreubelAward 2012!

Allereerst allemaal een heel gezond, gelukkig en creatief nieuwjaar!

Gisteren kreeg ik een mailtje van Freubelweb, dat mijn Granny Squares Portemonneetjestutorial genomineerd is voor de FreubelAward 2012!
Jippie!!!

freubelwebawardSuperleuk, toch?!
Nu zou ik aan jullie willen vragen of je op mijn Granny Square Portemonneetje wilt stemmen… *kijkt lief*
Dat kan hier!

???????????????????????????????

Als je dan via Twitter of Facebook aan Freubelweb laat weten op wie je hebt gestemd, kun je ook nog een van de mooie freubelprijzen winnen.

???????????????????????????????
En om te vieren dat ik genomineerd ben, verloot ik ook een pakketje om zelf een Granny Square Portemonneetje te maken!
Een etuitje met haaknaald 4,5, een portemonneetjesbeugel en als ik de FreubelAward win, doe ik er nog een lapje vilt en twee bolletjes katoen bij.
Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is op mij te stemmen en hier een reactie achter te laten!

Op 20 januari wordt de winnaar bekend gemaakt. Stemmen en duimen jullie mee? 😀

60 reacties op “FreubelAward 2012!

  1. Gefeliciteerd met je award! Een leuk begin van het nieuwe jaar.
    Graag doe ik mee met je give away. Stemmen op jou doe ik natuurlijk ook.

    Groetjes, Monique

  2. Ik heb op je gestemd, vond het de leukste inzending!
    Een fijn en creatief 2013!

  3. natuurlijk stem ik op jou!!! hoe vet zou het zijn als je wint!!!!!
    ik wens je ook een Waanzinnig leuk en creatief jaar!

  4. Gefeliciteerd, het portemonneetje is geweldig. Al gestemd en jij moet winnen. Succes

  5. Gefeliciteerd met je nominatie! Ik heb op je gestemd hoor!

    Nog de beste wensen voor 2013, met veel creatieve uitspattingen!

    Groetjes Mirella

  6. Op de 1ste plaats een fantastisch 2013 met veel creatieve ideeën. Ik heb op jou gestemd, op het square portemonneetje dan. Niet alleen omdat ik een volger van jouw blog ben maar zeker omdat ik het echt mooi vind en ik denk dat je de prijs verdient.

  7. Gelukkig nieuw jaar! Wat een leuk begin van het nieuwe jaar, dat je genomineerd bent =D Natuurlijk ga ik op jou stemmen, want buiten dat het portemonneetje gewoon adorable is, ben jij mijn inspiratie geweest om weer te beginnen met haken.. Dus als er iemand moet winnen, dan ben jij het! ❤

    Liefs Lisanne

  8. Een geweldig begin van een supercreatief jaar!!! Dat kan niet beter!! Op naar die award!! 🙂

  9. Dat is een mooi begin van 2013! Ik heb ook op je gestemd, het was de leukste inzending!

  10. Zoals ik gister al zei: ik wist gewoon al dat je genomineerd was 🙂 voordat ik maar had gekeken. Maar of je ook gaat winnen kan ik niet zien in mijn glazen bol. De andere genomineeerden zijn ook heel goed, dus dat wordt heeeeeel spannend. Heel veel succces, je verdient het!

  11. Van harte gefeliciteerd!!!! Ik zou graag hiermee aan de slag gaan. Ben benieuwd.

    Gr.,

    Maaike

  12. zo,ik stemde voor je superleuke portemonneetjes!!heb geen twitter of facebook,drukte gewoon op de vote-knop!wens je een fantastische uitkomst!!!dat zou jouw nieuw jaar goed inzetten he!

  13. Allereerst mij ook de beste wensen en mag het een creatief en succesvol 2013 gaan worden!

    Ten tweede gefeliciteerd! met je nominatie!

    Gr Brenda BDDesigns

  14. Heel gelukkig en creatief 2013, ik heb op je gestemd hoor en hoop dat je nominatie een winner wordt.
    Liesbeth

  15. Gelukkig nieuwjaar.
    He we zijn nu concurrenten:-)
    Dat de beste mogen winnen, veel succes.
    Liefs van Claire

  16. Wat gaaf dat je genomineerd bent….! Dat ga je vast winnen. En ik doe graag mee met je gave-away

  17. Een gelukkig, gezond, en creatief nieuwjaartoegewenst door Corry en natuurlijk heb ik op je gestemd.

  18. Ik heb op je portomoneetje gestemt en hoop dat ik hem straks ook kan gaan maken! Ik duim voor je!

  19. Natuurlijk stem ik op je. Het portemoneetje staat nog steeds op mijn to do list op mijn blog. Het is fijn als ik alle materialen in huis zou hebben dus doe ik ook graag mee met je verloting. XXX

  20. Who!! Super nominatie, en nu moet je natuurlijk winnen!! Ik heb natuurlijk op jou gestemd.!!
    Goede wensen voor het nieuwe jaar. En dat je nog maar genoeg inspiratie mag houden-hebben-krijgen. Daar profiteren wij ook van!!!

  21. Gefeliciteer met je nominatie 🙂
    Natuurlijk heb ik mijn stem al uitgebracht op je portemoneetje 🙂
    Maar dan ook nog mee kunnen doen aan deze leuke “winactie” hihi dat is natuurlijk helemaal leuk!
    Hoop dat je de award wint meis.
    xoxo
    Marjolein

  22. zag de nominatie gisteren langskomen, en heb NATUURLIJK op jouw erg leuke portemoneetje gestemd!
    Ga zo meteen eens kijken of ik nog wat reclame voor je kan maken ;-).
    En natuurlijk hard duimen dat het gaat lukken!

  23. eu votei em você, pois seu trabalho é o mais encantador, me lembra muito de minha querida vó, parabéns pela escolha a ser apresentada para concorrer o melhor trabalho…..

    BJS!!!!!

  24. Pingback: Leren tas « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  25. en ook van mij heb je er een stem bij!
    en aan jouw verloting doe ik natuurlijk graag mee 😉

    groetjes kim

  26. Wat super dat je genomineerd ben!!! Ik volg je blog altijd met veel plezier! Heb daarom natuurlijk op je portemoneetjes gestemd!
    Good luck!!!

  27. Gestemd! Ik hoop dat je wint, kan je ergens een tussenstand zien, ben wel nieuwsgierig!

  28. Woei wat leuk dat je genomineerd bent! En tuurlijk stem ik op deze prachtige granny squares portemonneetjes 😀

  29. Ik heb op je gestemd hoor, want ze zijn gewoon super leuk!!!
    Groetjes, Germa

  30. Pingback: Gehaakte uiltjes « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  31. Wat een geweldig leuke en hippe granny beursjes!
    Uiteraard heb ik net gestemd, ook een mailtje naar Fruebelweb gestuurd.
    Ik ga voor je duimen!

    Groet, Karien Bruin

  32. Pingback: Tante Nicollie deel 2 « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  33. Gefeliciteerd met je award! Een leuk begin van het nieuwe jaar.

    Verder ook op je Granny square portemonneetje,gesremd

    Groetjes . Geer

  34. Heb allang op je gestemd… maar nu zag ik dat ik ook kans kan maken op iets leuks… dus……..
    ook maar een reactie!!!!!

  35. Pingback: He, wat jammer… « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Plaats een reactie