Gehaakte uiltjes

Ik haakte drie schattige uiltjes, als kattenspeeltjes.
De oogjes zijn er op vilt getekend in plaats van knoopjes of veiligheidsoogjes, want het moet natuurlijk wel veilig zijn.

uiltjesgehaakt

Gelukkig vielen ze helemaal in de smaak! *blij*
Het patroontje vond ik via Pinterest.

*Ding dong* *Huishoudelijke mededelingen*

Mag ik jullie nog eens vragen om te stemmen op mijn Granny square portemonneetje, als je dat niet al gedaan hebt?
Nog vier dagen voor de winnaar van de FreubelAward 2012 bekend wordt… spannend! Duimen jullie mee?

De Piper & Mooney-spulletjes zijn gewonnen door Jolanda!
Gefeli! Mail je me je adres?
Dan wil ik aan Nancy, Marith, Geertje, Henny Smeenk en Versierseltjes ook graag een klein verrassingspakketje sturen, want die dames hebben vorig jaar de meeste reacties achtergelaten op mijn blog. Hoe lief! Bedankt dames! Mailen jullie me ook even?

Zo, tot zover alle huishoudelijke mededelingen. Dan ga ik nu wachten op jullie leuke reacties op de uiltjes (hoop ik tenminste 😉 ), want daar word ik altijd erg blij van!

15 reacties op “Gehaakte uiltjes

  1. Ow, waat ben je toch een schatje Nicolle! Ik zal je zo ff mailen (aangezien Versierseltjes mijn pseudoniem is ;)).
    Die uiltjes zijn super! Heb je er een belletje in? Zal eens kijken of mijn kattenbeesten het ook leuk vinden. Die halen over het algemeen de neus op voor alles maar worden waanzinnig blij van een stukje papier of plastic…

  2. Leuk idee, die van mij zijn ook altijd weg van mijn haak en breiwerkjes in wording.

  3. Oh, wat geweldig! Zowel je kattenspeeltjes als je verrassing! Dat ik nog eens beloond word voor mijn eindeloos geklets, wie had dat kunnen denken! 😛
    Ik denk zomaar dat zelfs mijn hondje de kattenspeeltjes grappig zou vinden. Boy had het vanmiddag nog razend naar zijn zin met een kerstkaart die van de muur was gevallen. Ja, ja, ik moet ze nodig opruimen.

  4. snoeperig zijn ze! ik heb nog een voorraadje gehaakte sokkenwol muizen liggen voor mijn Boef, als ik daar doorheen ben zal ik me eens aan de uiltjes wagen 🙂

  5. Ja op Printerest kom je de meest leuke dingen dingen o.a ook deze leuke uiltjes, echt grappig en niet alleen voor de poes 🙂

  6. Voor de winnaars een hartelijk gefeliciteerd met de leuke cadeautjes!
    Om op de uiltjes te reageren, gewoon erg eigenwijs, inderdaad veilig , lief en goed voor een beginner als ikzelf te maken. Ze zijn superleuk!

  7. Wat worden we weer verwend……..dankjewel voor het patroontje van de uiltjes.
    ja ik kijk ook vaak op Pinterest nou dan duizelt het je, fantastisch toch de computer tijd enz.
    groetjes Geesje

  8. Hoi Nicollie, bedoel je met Geertje/ Geesje ?????die hun mail- adres door zouden geven,niet dat ik het in mijn hoofd haal, maar bij een andere site is dit ook al eens gebeurd,daarom reageer ik even.Ik geniet echt van jou site.groetjes Geesje.

    Date: Wed, 16 Jan 2013 16:25:12 +0000 To: geesje61@hotmail.com

  9. Geweldig wat een leuk idee! Dankjewel daar ga ik mee aan de slag, aangezien we eind volgende maand 2 kittens krijgen 🙂

  10. Wow, ben ik dat? jippie!!! Je uiltjes zijn superschattig!!! Hopelijk blijven ze toch wel heel hoor! En iedereen stemmen hoor!!!

  11. Wat zijn die uitltjes übercute! 😀 ik hou echt van uiltjes jeej 🙂 en wat zie ik nou.. je wilt me een verrassingpakketje sturen, wat lief!! Ik ben gek op verrassingen dus daar maak je me heeeuuul erg blij mee 😀 je bent een schat!

Geef een reactie

