He, wat jammer…

Ik won de FreubelAward2012 niet…
Werd ook geen tweede en zelfs geen derde. Heb ik voor niks een plaatsje in mijn prijzenkast vrijgemaakt. ๐Ÿ˜‰

???????????????????????????????

Gelukkig zaten mijn drie favorietjes (behalve mijn eigen patroontje dan ๐Ÿ˜‰ ) wel in de top 3!
Gefeliciteerd Haakmuts, Winkieflash en Karin!

Iedereen heeel erg bedankt voor het stemmen!
De winnaar van de verloting van het grannysquareportemonneetjespakketje is Zjizjipke geworden – helaas wel zonder vilt en wolletjes. ๐Ÿ˜‰

???????????????????????????????

Zo, dan ga ik nu eens op zoek naar wat troostchocolade ofzo… *kuche*

13 reacties op “He, wat jammer…

  1. ah niet treuren, wij genieten van hieruit wel mee van je creaties en vinden die top!

  2. Ik ben er helemaal eens met de vorige reactie, kijk altijd uit naar je nieuwsbrief. Succes

  3. wat jammer ๐Ÿ˜ฆ maar ik vind alle je crea’s nog steeds super leuk dus ga vooral zo door! ๐Ÿ™‚

  4. Jammer, maar er is wel weer iemand blij met een gewonnen pakketje. Chocolade is altijd lekker en dit is dan een goede reden om er eens van te genieten. ๐Ÿ˜‰

  5. Hey je was genomineerd! Dat is al gaaf dus niet sippen dit jaar weer net zo crea zijn dan is die 2013 voor jou!

  6. Wauw! Ik heb gewonnen ๐Ÿ™‚ Super! Dankjewel Nicole!! En zoals ik al gezegd heb, doe zo voort met je fantastische creaties! Veel liefs!

  7. Er zou een award moeten zijn voor ‘het vaakst er op staan’, dan zou jij die zeker hebben gewonnen! daar kun je zeker trots op zijn en natuurlijk ook zeker op je nominatie! Dit jaar lekker veel tutorials maken (of toch maar je eigen boekje maken ;-)! voor mij ben jij de freubelkoningin van 2012!! hele dikke knuf!! Nancy

  8. Dat is idd jammer. Maar houd je plekje in de prijzenkast open, stof het af en toe af en voor je het weet staat er een Award. Je maakt zulke mooie dingen.
    Met frisse moed verder…..

  9. Jammer dat je er net naast zat. Je portemonnaie was net zo’n leukerd!
    Volgende keer beter toch! Blijf gewoon mooie dingen maken! En wie weet een volgende keer! liefs groetjes Joke

Geef een reactie

