Tante Nicollie deel 2

Een paar weken geleden werd ik voor de tweede keer tante!
Weer van een meisje van mijn schoonzus en broer. Ze heet Ilvy en is al net zo lief als haar grote zus.

Natuurlijk moest er een kadootje gemaakt worden.
Deze keer maakte ik een luiermotor.

ilvy
Via een uitleg ergens op het internet. De wielen zijn van luiers en verder zitten er nog flanellen luiers, sokjes, slabbetjes, spuugdoekjes, een flesje en een knuffel in verwerkt.

ilvy1
Ik vond het wel toepasselijk om een motor te maken, want bijna mijn hele familie rijdt motor. Behalve ik, want ik ben een beetje een watje. 😉
Anyway, ze waren er gelukkig erg blij mee. Missie volbracht!

freubelwebawardEnne, toch nog even over de FreubelAward2012 hoor… het wordt nu wel spannend, want morgen is de uitslag!
Duimen en/of stemmen jullie voor mij? Stemmen kan hier en kies dan voor het granny square portemonneetje.
Als je dan hier een reactie achterlaat, doe je nog mee met de verloting en kun je een granny square portemonneetjespakketje winnen.
Alvast heeeeel erg bedankt, ook degenen die al gestemd hebben!

13 reacties op “Tante Nicollie deel 2

  1. Grannysquareportemonneetjespakketje is een woord, hoor! 😉 Zou dat worden goedgekeurd bij Wordfeud? Zal wel weer niet, want dat stomme spel keurt zelfs de meest normale woorden nog af.
    ‘Vroeger’, toen ik nog een echte baan buiten de deur had, typte ik regelmatig een mooi lang woord (even een nieuwe regel, anders past het niet):
    oppervlaktewaterkwaliteitsbeheersingsinstallatie.
    Zo, daar kan zelfs jouw omavierkantjesbeurspakketje niet tegenop! 🙂

    Oh, voor ik het vergeet: wat een stoere motor! zonde om vol te poepen

  2. Dat is een leuk idee, weer eens wat anders dan een taart. En mij stem heb je , paar weken geleden al gestemd.

  3. aah je motor is geweldig! Zo leuk 😀 mocht ik ooit tante worden wil ik ook echt zoiets maken als kraamcadeau 😀

Geef een reactie

