Trippel & Trappel kregen een huis…

… want dat portemonneetje vinden ze wel leuk, maar toch een beetje krap.

“Dus Nicollie, we willen graag een écht huis!”
“Liefst met van die Franse luikjes, daar houden we van!” (Wat toevallig: ik ook! lol…)

“Zullen we een rondleiding doen?”

Bovenin een riant dakterras om lekker in de zon te liggen…
“Waar blijven die cocktails?” 😉

Daaronder een slaapkamer met matrasjes (geïnspireerd op Eloleo’s “Prinses op de erwt”, maar dan met muisjes i.p.v. een prinses, en eigenlijk ook zonder erwt).
Natuurlijk ook een T&T-in-Parijs-foto aan de muur.

“Nicollie, we zien hoe gelukkig jij altijd wordt van het spelen met je stofjes. Dat willen wij eigenlijk ook wel!”
Nou vooruit maar, achter de luikjes op de begane grond…

… een stoffenwinkeltje!

Met aan de rechterkant een kast met laatjes en veel stofjes…

En links een tafel met nóg meer stofjes…

 Ik geloof dat Trippel & Trappel zich hier wel thuis gaan voelen… 😀

[Edit] Domme ik… 😉 Ik zie net dat ik er geen foto van het hele huisje met de luikjes open erop heb gezet… *zucht om zichzelf* 😉

32 reacties op “Trippel & Trappel kregen een huis…

  1. Ik ben wel een klein beetje jaloers op trippel en trappel… Het lijkt me heerlijk om in zo’n gezellig huisje te wonen! (niet dat mijn huisje ongezellig is hoor! 😉 )
    ~ Marjolein

  2. Nicol wat enorm leuk en mooi gemaakt. Trippel en Trappel zullen zich zeker thuis voelen in hun huisje wat met zoveel liefde is gemaakt.

  3. Ik vind ze geweldig die Trippel en Trappel avonturen, heel geestig en wat een enig huisje hebben ze, haha!

  4. Zo ontzettend schattig! En die kleine opgerolde stofjes, te lief… Nieuw idee?! Een poppenhuis voor trippel en trappen hahaha, je bent er erg goed in!

  5. waha het moet niet gekker worder, straks eisen ze ook nog roomservice, zal maar uitkijken!!! (vind het ontzettend leuk!!! je moet er maar op komen).

  6. hihi het is weer een leuk verhaaltje. Maar wat een leuk idee dat stoffenwinkeltje, zet het gelijk op mijn to-do lijstje!

  7. Oh, wow!! Wat ontzettend leuk en lief en .. jeetje.. ik wil ook zo’n huisje, waar ik dan af en toe bij jou kan komen logeren 😉 Echt geweldig!! Die stofjes, die potloodjes (hihi), echt alles is super!!! Knuf!!! Nancy

  8. Geweldig Nicole!! Echt helemaal super… dat stoffenwinkeltje 🙂 Hoe verzin je het toch elke keer weer. En je bezorgd er ook nog een boel mensen een lach op hun gezicht!

    Lfs en fijn weekend, Lies

  9. Awww! Superschattig! 😀 Echt een leuk projectje! 😀

    *roept de mama om het te tonen*
    Mama: “Maar Veerle, das een even zotte doos als gij”
    Hihi ^^

  10. Pingback: Trippel & Trappel’s nieuwe shopje « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

  11. Ik hoop dat ik in mijn volgende leven als trippel of trappel terugkom………..wat een paradijsje!!

Plaats een reactie