Trippel & Trappel

Toen ik dit weekend de piramideportemonneetjes op de foto aan het zetten was, zaten Trippel & Trappel er (natuurlijk) met hun neus bovenop.

“Hee, da’s een leuk portemonneetje. Lekker zacht ook. En wat staat daar op die button… dat lijken wij wel!”

“Even inspecteren…”

“Nou, dit is wel een leuk holletje voor ons… Bedankt Nicollie!”

Eeh… tsja. Vooruit dan maar… 😉

 Ze vonden die button op het portemonneetje ook wel een leuk idee. En ze zijn van mening dat veeel meer mensen hun buttons leuk zouden vinden (zouden ze nu al sterallures krijgen?), dus werd ik mooi aan het werk gezet. (Toch oppassen met twee van die muisjes, voor je het weet zetten ze jóu aan het werk. Het moet niet gekker worden… 😉 ).

“En als je toch bezig bent, Nicollie… we willen ook wel op een kaart. Met een button erin.” *zucht*

Ik zie de bui al hangen en heb dus maar gauw postkaarten besteld… 😉 Gniffel…

11 reacties op “Trippel & Trappel

  1. Haha! Leuk!!
    Als het goed is komt vandaag mijn pakketje. Arme postbodes met dit weer! Maar ze maken mij dan wel weer heel blij. 🙂

    Ik laat je even weten als ze zijn gearriveerd!
    Lfs, Lies

  2. ik snap wel dat T&T, die portemetnicxjes goed bekijken, ze lijken wel op een blokje kaas alleen is de kleur niet helemaal kaaskleur…………..

    Maar wat ziet het er wel heulemaal leuk uit allemaal!!!

  3. Haha, super!!! En wat een goed idee van ‘Simonet’, ze lijken inderdaad een beetje op een kaasje zo! Misschien moet je er eentje in die kleur maken hihi!
    Je kaart is ook leuk!!! Met dat vlopje!! 😉

  4. Wat een beestjes zijn het toch. Gelijk al allerlei noten op hun kaas … uuuhh … ik bedoel zang :0)

  5. Wat zijn die muisjes toch verwend.
    Ze kunnen zich geen beter vrouwtje voorstellen denk ik.

  6. Pingback: Trippel & Trappel kregen een huis… « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

