Sarah Kay- & Matroesjkabuttons

Jullie kennen vast Sarah Kay nog wel (van Holly Hobby)… ooh, die nostalgie… 😉
Ik heb hele leuke Sarah Kay stickers gekocht, die precies groot genoeg waren om buttons mee te maken! 😀 Hoe leuk is dat!

 

 

En dan heb ik ook nog deze übercute Matroesjkabuttons gemaakt…

9 reacties op “Sarah Kay- & Matroesjkabuttons

  1. Oh vind ze allemaal leuk ,maar er kan alleen met paypal betaald worden zeker ?
    Dat heb ik niet,jammer

  2. Die Matroesjka’s…… (kwijl).
    Maar ik heb nog steeds geen Paypal… Jammer!

    Gisteren mijn eerste kinderfeestje verzorgd: de dames (5 en 6 jaar) mochten een ketting en armbandje maken en deden dat vol overgave. De jarige mocht als cadeautje een van jouw superschattige buttons uitzoeken. Ze heeft even goed moeten nadenken.. ze zijn natuurlijk ook allemaal erg leuk!

    Voor de wat groteren lijken me de matroesjka’s dus erg leuk; of T & T natuurlijk!

  3. Ik heb het aangepast, betaling via overschrijving kan ook! 😀

    @Gertie: wat leuk om te horen! Leuk dat ze zo moeilijk kon kiezen tussen de buttons (ik zie het al helemaal voor me, hihi).

  4. Wat lief! ik heb de stickers ook, echt zo schattig, had er vroeger altijd kleurboeken van! En schilderijtjes in mijn slaapkamertje. 🙂

    Je hebt er weer iets cutes van gemaakt!

    Lfs, Lies

  5. ik lees net dat het ook via overschrijving kan!!! super, je hebt zulke leuke dingen!!

  6. Wat gaaaf!

    Ohhh, ik vind het schandalig dat ik het vraag, maar mag ik vragen waar je die fantastische plaatjes van de Matroesjka’s vandaan hebt?! 🙂

  7. Aaaahahaha, je raad nooit wat er bij mij boven ligt….
    4 vellen Sarah Kay stickers om buttons mee te maken ojeeeeee 🙂
    Zag ze een tijd terug liggen maar was er nog niet aan toe gekomen 😦
    Toevallig bij dezelfde winkel geshopt? 😉

    Groetjes!

Geef een reactie

