Buttons in Parijs

Natuurlijk kon ik niet naar Parijs zonder buttons mee te nemen om daar achter te laten…

Op verschillende plaatsen heb ik een button gedropt. 😀

Op Place Vendôme op een reclamebord…

(deze was de volgende dag al weg! 😀 (de button dan he, niet het reclamebord 😉 )).

Op een kerstversiering op Place Vendôme (en ook deze was de volgende dag weg):

Op een beeld vlakbij Musee d’Orsay…

(Hmmm… deze foto is niet zo flatteus… 😉 )

En in een cafeetje:

En dan nu nog de winnares van de blogverloting van het buttonboekje, dat is Dutch Apple geworden! 😀
Gefeli! Mail je me je adres?

10 reacties op “Buttons in Parijs

  1. Wat een leuk idee van je zeg! Lijkt een beetje op die knuffels die her en der worden gedropt. Moet je in de gaten houden of het niet ergens terug komt op het net, mysterieuze Button dropper in Parijs! Hihihi…. of hier in Nedreland af en toe doen, gegarandeerd dat je op SBS 6 komt 😉

    En ik klikte bijijijijna weg toen ik nog net mijn “naam” zag staan!
    Waaaaaaah, gewonnen? Gewonnen! Jippie! Wat ontzettend leuk!
    Dankjewel! Daar kan ik je mooie Buttons in doen 😉
    Ik ga je snel mailen 🙂

    Lieve groetjes!

  2. Leuke actie, ook leuk als vakantie-tip om onderweg wat te doen te hebben 😉 Hahaha ik had niks gezien als jij niet bij die ene foto zei dat het geen flatteuze foto was 😛

  3. Wat een leuk idee om de wereld kennis te laten maken met je mooie buttons. En meteen in het buitenland.
    Groetjes, Natasja

  4. Haha! Superleuk ze zo achterlaten in Parijs. Hopelijk hebben de mensen die ze gevonden hebben er veel plezier van! 😀 (zou ik toch hebben moest ik ze vinden… :D)

  5. Ik bedacht me trouwens nog, dat soortgelijke acties al even gebeuren en steeds meer worden gedaan 🙂 Heel grappig, leuk dat jij je er ook aan hebt gewaagd :D.
    Stond je site of email op de achterzijde Nicole? Of alleen de “wens” ?

  6. Super idee!!! Mijn moeder, dochter en nichtje gaan morgen naar Londen, zal ik er ook wat meegeven 😉 knuf, Nancy

  7. Pingback: Make every day a happy day! « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Plaats een reactie