Make every day a happy day!

… en daar gaan we met zijn allen voor zorgen! 😀 (Toch? 😉 )

Ik was net Trippel & Trappelbuttons aan het maken en bedacht me dat het wel errug leuk zou zijn als we met zijn allen de wereld (of nou ja, je omgeving) wat leuker en liever maken! En hoe kan dat nou beter dan leuke Trippel & Trappelbuttons achter te laten die dan gevonden worden en waar iedereen heeeel blij van wordt! 😀

Een beetje zoals ik in Parijs deed en de dochter van Nancy in Londen!

Brighten Button up your day!

Hiervoor stel ik setjes van drie verschillende Trippel & Trappelbuttons ter beschikking met bijbehorende Brighten Button up your day! kaartjes om aan de buttons te hangen.

En als extraatje stuur ik een Trippel & Trappelkaart en -button mee die je lekker zelf mag houden. 😉

11 reacties op “Make every day a happy day!

  1. Hallo Nicole

    wat een geweldig leuk idee!
    Ik zou heel graag mee willen doen, maar moet dan
    a. eerst een blog starten (hoewel, die kan ik op Hyves ook plaatsen, toch?)
    b. me aanmelden bij Paypal; is nog steeds niet gebeurd..
    Zodra is een nieuwe laptop heb (morgen?? hoop….) ga ik dat wel doen; is handig voor allerlei afrekenmomenten, heb ik ontdekt.
    En dan ga ik zeker naar je daWanda shopje!!
    Groetjes en alvast hele fijne (witte?) Kerstdagen!

    Gertie

  2. Erg leuk idee, maar helaas geen paypal. Ik hoop dat je veel positieve reacties krijgt!!

  3. Aaargh, ik heb geen Paypal. 😦 Ik had graag mee willen doen.

  4. ik heb paypal… maar hoe werkt dat ook al weer,??? 😉
    lijkt me erg leuk… ik ga zo meteen naar je shop en bestel… hopelijk hoeft het niet dadelijk ‘gedropt’ te worden, want daar moet ik toch even over nadenken: waar en hoe…

  5. Wat een super idee!! Wat ben je toch een prachtmens 😉 hihi! ik zal heel even wachten, maar anders doe ik zeker mee!!! * knuf *

  6. Superlief idee weer, Nicole. Ook ik moet eens gaan kijken of mijn Paypal het nog doet.
    Prettige feestdagen !! 🙂

  7. Nou, ik ben benieuwd of ’t gelukt is. Als ik DaWanda goed begrepen heb, krijg ik nu een mailtje van de seller … 😉

  8. ’t Is helemaal goed gegaan, Nicole ! Sterker nog, de buttons zijn hier net op de mat gevallen: 1 setje voor mij, 1 setje voor Sarah en 1 setje voor Sophia. Als ik alle foto’s heb van de verschillende vondelingplekken, zet ik een berichtje op m’n blog … mét link naar jouw blog, natuurlijk. 🙂

  9. Moet ooit toch eens paypal nemen..kan ik ook eens van deze schattige dingen kopen. Want dat kom er nu maar steeds niet van.

Geef een reactie

