*Buttonboekje blogverloting*

Vanmiddag heb ik lekker gespeeld met mijn stofjes. Ik heb twee portemonneetjes gemaakt (foto’s komen in een volgend blogberichtje) en nog een buttonboekje.

Het buttonboekje ga ik verloten onder mijn trouwe bloglezers. πŸ˜€

Het buttonboekje bevat in totaal 9 buttons; 8 aan de binnenkant en 1 op de voorkant.
Je kunt hem ook als naaldenboekje gebruiken, om je naalden of spelden in te bewaren (wel even de buttons eruit halen dan πŸ˜‰ ).

Je kunt meerdere keren kans maken om te winnen:
* Laat een berichtje achter
* Als je een link naar de verloting op je blog zet, maak je nog een keer extra kans
* Als je mijn blog in je bloglijst op je blog zet, maak je nog een keer extra kans
* Als je buttons koopt of hebt gekocht, maak je nog twee! keer extra kans
(Laat in je blogberichtje even weten hoeveel keer kans je maakt πŸ˜€ ).

Op woensdag 8 december maak ik de winnaar bekend.
Enjoy! πŸ˜€

[Edit] En de winnaar is… Dutch Apple! Gefeli! πŸ˜€

45 reacties op “*Buttonboekje blogverloting*

  1. Ziet er erg leuk uit…en jaaaaa die buttons wil ik heel graag en van het boekje wil ik graag een naaldenboekje maken ben ik eindelijk af van al die losse naalden in mijn naaikoffer…
    Ik heb er dan ook voor gezorgd dat ik drie keer kans maak……nu maar flink duimen

  2. geweldig!! wat een leuk boekje, en natuurlijk maken de buttons het helemaal iets om zekwer te hebben!
    Ik heb geen blog, dus daardoor krijg ik geen extra kans, maar heb laatst wel buttons gekocht..??

    Anders helaas maar 1 x

    Groetjhes
    gertie

  3. Oh wauw, wat een leuke prijs, ik wil meedoen! en wel 1x als volger, 1x omdat je in mijn bloglijst staat, en 1x omdat je give-away vermeld staat op mijn site. dus 3x! duimen maar…

  4. Wat een gaaf boekje…ik doe mee !!
    Er staat een link op mijn blog.

    Groetjes

  5. Super gaaf, daar doe ik aan mee! Plaatste een linkje en probeer je blog in men bloglijst te krijgen, maar dat lukt voorlopig niet meteen…

  6. Hallo!!
    Wat weer een geweldig idee!!
    Ik zou ook wel zo’n buttonboekje willen hebben…..
    had al buttons bij je gekocht, en nu deze reactie, ik geloof dus, 3 keer kans???

  7. Ze zijn zo leuk!
    In mijn hoofd klinkt: hebbuh!!! hihi
    Ik kom er gewoon eerlijk voor uit. πŸ˜€

    Das 1x voor een berichtje
    en 2x omdat ik al buttons gekocht heb

  8. Wat een ontzettend schattige buttons. Vooral het vosje heeft m’n hart gestolen! Echt leuk! Ik kom net pas om de hoek kijken qua bloggen, maar ik zal jouw blog voortaan volgen!

  9. hoi nicole!

    Zo leuk weer ik doe ook graag mee!
    Zo’n lief boekje πŸ˜€ en echt heel erg handig ook !

    * bij deze dus een berichtje πŸ˜‰
    * je staat al een tijdje in men bloglijst πŸ˜€
    * link naar verloting op men blog

    Dus 3x kans!

    Veel Liefs
    Naomi

  10. Ik wil heel graag meedoen! Volgens mij heb ik maar 1x kans! want heb geen blog dus kan daar geen link oid op zetten en heb nog geen geld om buttons te kopen in je shopje 😦
    Maar met 1x kans kan je altijd nog winnen πŸ˜€ dus ik blijf lekker positief! Vind je buttonboekje trouwens weer super bedacht en erg leuk uitgevoerd! πŸ˜€

  11. Hoi Nicole,
    Ik doe heel graag mee met je verloting om kans te maken op je super leuke portemonneetje.
    Ik heb je gelinkt en je staat in mijn blogrol.

    Groetjes van Claire

  12. Wat leuk zeg! Ik doe mee hoor. Ehmm even denken, linkje op blog (check), comment (check), buttons gekocht (check check) das dus 4x kans want ik heb geen bloglijst op mijn blog!

  13. Waaaah, natuurlijk doe ik graag mee aan de verloting!
    Ik ben al een ware fan aan het worden van je schattige buttons en nog steeds stiekem een beetje jaloers op je hoor hihihi….
    Zal hem zo gelijk even linken op mijn blogje πŸ˜‰

    Groetjes!

  14. Hoi, hoi, ik heb geen weblog. Maar wil zeker meedingen naar het buttonboekje. Ze zijn geweldig jou buttons. Zeker 2x kans !!!

    gr. Imre

  15. wat is die weer mooi!
    ik maak 1 keer kans, ben momenteel totaal niet actief op men blog en dus zou het beetje unfair vinden om er ff wat te gaan zetten om meer kans te hebben.
    Vrienden van me wonnen vrijdag een auto … maybe this day is my lucky day πŸ˜‰

  16. hai Nicole, natuurlijk doe ik mee, kunnen mijn nieuwe buttons er ook in? πŸ˜‰
    ik zag net dat ik ze misschien morgen al kan verwachten, spannend!!

  17. Hoi, nog nooit mee gedaan aan een give a way, want heb toch meestal geen geluk maar he! ga het eens proberen.want ik vind je buttons zo gaaf!!!
    1 een berichtje
    2 je staat al in mn bloglijst
    3 ik heb een linkje gemaakt op mn blog naar je give away.

    groetjes

  18. Geweldig, wat maak je iedere keer weer leuke ontwerpen. Blijf je zeker volgen.

    1x een berichtje

    groetjes

  19. ik waag ook mijn kans(je)! ik ken de site nog maar 1 week, woon in BelgiΓ« en heb helaas nog geen buttons gekocht. ziet er dus niet zo best uit, maar ik probeer …want ik ben een naaicursus aan het volgen en ben wild van het ontwerp!!! dus wie niet waagt… helaas maar 1 kans, duimen maar!!!!!

  20. waauw zeg alweer een tof idee))))
    Mooie buttond denk dat de jongeren er echt wel gel van gaan worden haha,
    ik zou graag meedoen aan de verloting van het boekje, ik zou het ook graag gaan gebruiken als naaldenboekje want sinds ik terug les volg vliegen die naalden overal en nergens)))))

    Dus….doe ik mee maar dan wel 1 keer))))

    Groetjes Fanny

  21. Nou echt heel mooi. Blijer zou je mij niet kunnen maken.

    En ik doe 1 keer mee

    Succes met jeverdere ideeen, Veronica

  22. Ik doe ook graag mee met je leuke give-away, de buttons zien er super uit!
    Ik doe 2x mee, want zet ook je give-away op mijn blog.

  23. Ik doe mee!
    Heb een link links geplaatst en wat meer naar onder rechts, is de lijst van mede bloggers!
    En berichtje hier is 3x kans!! πŸ˜‰

  24. Zal ik dan toch maar een poging wagen.. 2 zelfs, want je staat natuurlijkkkkk in mijn bloglijst!!!!! Hij is zo leuk!!!!!

  25. Wieeeeeeeh!!! Natuurlijk wil ik hier graag kans op maken! Je staat al op mijn blog, ik kan je op 1 of andere manier niet in mijn bloglijst krijgen, maar ik volg je elke dag…(ik ben heus niet verslaafd aan het bloggen =) ) Hoop dat ik er kans op maak… Zal het zeker goed gaan gebruiken… Vind je andere button ook helemaal geweldig!

  26. Wat een leuk idee!! Ziet er super uit.
    Buttons maken lijkt mij heel verslavend, zeg, als ik je zo bezig zie. Het begint zo’n beetje te kriebelen, lol.

    2X kans πŸ˜‰

  27. Hoi Nicole,

    Wat maak je toch allemaal gave dingen. Ik ding graag mee naar deze geweldige prijs. Ga je ook bij mijn give away’s plaatsen en kijk ook of het lukt om je bij mijn leeslijst te plaatsen. Dus 2 of 3 keer kans (ligt eraan of het lukt πŸ˜‰ )

  28. Dit buttonboekje vind ik een heel leuke variant op het naaldenboekje. En ik wil het hééééél graag winnen. Jouw buttons zijn heel origineel.
    Volgen doe ik je al via de nieuwsbrief en je staat ook in mijn bloglijst op de startpagina. 1+1 = 2 kansen.
    Duimen maar.
    Groetjes, Natasja

  29. erg lief mapje met super leuke buttons! Ik doe graag mee! Ik heb je blog toegevoegd aan mijn lijst met blogs, dus maar ik 1x extra kans!

    Groetjes Marjolein

  30. Je staat bij mijn give away pagina en in de lijst met leuke blogs. Het is me gelukt Yes. In totaal dus 3x. Zou het me lukken πŸ˜‰

  31. Whaa, die wil ik! (oeh, wat klinkt dat hebberig). Ben bezig aan een tas van dit geweldige stofje, dus dan zou een buttonboekje er helemaal bij passen. Kan ik elke x een andere button op m’n tas maken, net wat m’n stemming is!

    Grtz by ieke

    Ik maak 2x kans volgens mij (A)

  32. Pingback: Buttons in Parijs « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

