Buttonboekjes & kadootjes!

Ik heb nog een aantal buttonboekjes gemaakt, ze zijn zo leuk om te maken (en om te vullen met buttons)! 😀
Vilt en knoopjes zijn besteld, dus binnenkort volgen er vast nóg meer. 😉

En deze twee hieronder komen in mijn DaWandaShopje

En dan nog wat anders (voordat jullie die buttonboekjes helemaal beu worden… 😉 ).
Van Nancy heb ik deze lieve kadootjes gehad, is het geen schat! 😀

2 zakdoekhoudertjes (1 voor kerst en 1 voor de rest van het jaar 😀 ), labeltjes, kleihangertjes (zie het filmpje op haar blog), een heeele grote knoop en een stempeltje.

Die zakdoekhoudertjes zien er wel errug leuk uit, dus misschien ga ik ook een poging wagen… is weer eens wat anders dan buttons. Ha! 😀

5 reacties op “Buttonboekjes & kadootjes!

  1. Het buttonboekje is ook te gebruiken als naaldenboekje 😉 Hij stond al heel lang op mijn lijstje om voor mezelf te maken 😀

  2. Wat staan ze ook leuk zo bij elkaar! Mijn kadootjes komen ook nog hoor! 😉 En kijk maar uit, de zakdoekhoudertjes zijn zeeeeeer verslavend!!! Haha! Maar zo leuk!! Knuf!! Nancy 🙂

Geef een reactie

