Haakmiddag Goodiebags!

Kijk maar eens mee wat voor leuks er allemaal in de goodiebags zat…

???????????????????????????????

Tasje en lippenstiftpen van In d’r uppie
Tandpasta van Janine
Sjaaltje van Hoofdzakelijk Sjaals
Knoopjes van Colorsofmyworld
Labeltjes van Tis van Peet

???????????????????????????????

Kaartjes, leren labeltje en button van mij
Sticker van Freubelweb
Wolletje van Jeetje
Wolletje, hangertje, plakroosjes en boekje van Creamijn

goodiebag20133
Een glaskraal-stitchmarker van Kralalien

???????????????????????????????
Notitieboekje van Suuscreatief
Patroontje en oogjeskraaltjes van Haakidee
Kortingsbon van Wolcafé
Kaarten en stickers van Kekootje
Kaart en kortingsbon van MissHoneybird
Labels en vogelhuisjeknipblad van Stip en Bloem

???????????????????????????????
En een houten bloem (of waxinelichtjeshouder) van Kunstwinkel op Dreef

Wat een boel leuks he!
Alle goodiebagsponsors hartstikke bedankt!

Enne, ik heb nog één goodiebag over, die wil ik verloten. (Wink heeft er ook één over en zal die verloten op haar blog).
Om mee te doen, hoef je alleen maar een reactie achter te laten (de verzendkosten van € 3,00 zijn voor rekening van de winnaar).

38 reacties op “Haakmiddag Goodiebags!

  1. Hoi. ik geniet altijd van je leuke, mooie, aparte en soms piepkleine haaksels en andere creatieve dingetjes, maar misschien nog wel meer van je leuke tekstjes, met kuchjes en doorstreepjes.Ga zo door.

  2. Wat een verwennerij zeg! Zo jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn… Dus doe ik graag mee voor de goodiebag, heb ik nog een beetje het gevoel dat ik erbij was 🙂

  3. Wauw! Wat een mooie goodiebag.
    Het is dat het niet naast de deur was anders had ik wel mee willen doen met de haakmiddag. Nu maak ik in ieder geval nog kans op de cadeaus 🙂

  4. Leuk! Ik doe graag mee. Ben gek op cadeautjes 🙂 . En natuurlijk betaal ik dan de verzendkosten

    Groetjes,
    Lia

  5. Ohhh, wat een leuks!!! Ik was er helaas ook niet bij, mar zou wel graag een goodiebag willen winnen!

  6. Wat een geweldige verwennerij. ik doe graag mee met de verloting want als niet kunnen haakster is zo’ dag niet voor mij weggelegd.

  7. oohhhhhhh woepiiieeee deze zijn leuk!!!!! dus ik zeg in het kader van Sint en Piet: Wie niet waagt die wint hem niet….:)
    Ik houd mijn vingers gekruisd ( maar mijn adem maar niet in, dat overleef ik niet 😉 )
    Groetjes, Sandra

  8. vond het zóóó jammer dat ik niet op de haakmiddag kon komen… ding graaaaag mee naar de goodiebag. En volgende keer ben ik er hopelijk wel bij! Groetjes,
    arole

  9. ohh wat een gemiste kans zeg.
    Maar ja ik was net geopereerd dus kon onmogelijk komen. Maar wie weet kan ik alsnog meedoen om het pakket te winnen.
    Hopelijk mag ik meedoen……..want het is wel echt mijn hobby.
    Dus duimen maar
    Groetjes haakoma

  10. Owh wat een hele leuke goodybag. Die zou ik best grag willen winnen. Helaas is voor mij een haakmiddag niet te doen met mijn ziekte. Miss volgend jaar een betere kans voor mij. Ik blijf je in ieder geval volgen.

  11. Ik vind het allemaal prachtig wat je maakt!
    Ik kan echt NIET haken, heb het al heel keer geprobeerd, maar nee het is niets voor mij, ik ben meer van het knippen, plakken, zagen en verfen. Maar ik lees altijd met plezier je berichten en droom dan dat ik ook ooit eens zal kunnen haken.
    En ja deze goodiebag is helemaal leuk!!

  12. Ja ik wil! Geweldige goodiebag, zeg. En ik zag aan de foto’s dat ik toch wat heb gemist. Nou had ik achteraf uberhaupt niet gekund omdat ik al 4 weken in de lappenmand zit. Dus het was niet voorbestemd. Maar de goodiebag misschien wel 😉

  13. Wat een leuke goodiebag. Jammer genoeg kon ik niet bij de haakmiddag aanwezig zijn. Maar ik hoop nu een kans te maken op de goodiebag.

  14. Wat leukeeeee!!!!!! Uiltjes!!!!! Ik doe graag mee! Jeetje niet alleen gezelloigheid gemist maar ook een enorme verwennerij!

  15. Ik doe ook graag mee 😉 ziet er leuk uit allemaal. Deze site ook trouwens, super!!

  16. Ow wat een leuke dingen..ik doe graag mee, dan was ik er toch nog een beetje bij:) Hopelijk kan ik de volgende x wel.

  17. wauwie, dat is met recht een goodiebag! Daar kan je weer heeeel veeel mensen blij mee maken! En e krijgt er ook veel creatieve energie van!

  18. o ja ik wil heel graag kans maken. Ik had me ook aangemeld voor de haakmiddag maar kon helaas om gezondheidsredenen niet aanwezig zijn op de haakmiddag . Groetjes Jolanda

  19. Wat leuk!!! Dit is een kans die ik niet voorbij wil laten gaan. En die verzendkosten? Naar het buitenland, geen probleem voor mij, hopelijk ook niet voor jou?

  20. Nou, dat is een goed gevulde goodie bag hoor. Ik doe graag mee voor een kansje.

  21. WOW, wat een verwennerij voor 1 van ons. Hoop dat ik niet te laat ben om er kans op te maken.
    Bedankt en groet,
    José

  22. Wat een leuke goodiebag. Die wil ik zeker graag winnen! Die wolletjes zijn te cute!

  23. Dat is een leuke inhoud. Mooie spulletjes en bonnen. Echt een genietpakketje. Ik gun deze graag aan iemand anders. Iemand die ook echt iets met de spulletjes en bonnen gaat doen.

    Groetjes, Margaret

  24. Ik wil ook heel graag nog meedoen, ik vond het zo jammer dat ik niet kon komen. Volgende keer ben ik graag van de partij!

    Groetjes Mirella

  25. Pling … op maandagmorgen is meestal Nicollie mail! Wat een fantastisch leuke goodie bag heb je in de verloting!!!!! … helemaal leuk dat ik er voor mij wel heel bekende webshopjes bij zag staan; “Suus Creatief” en haar zus “Tis van Peet”. Hebben zulke leuke spulletjes !!!!!

Plaats een reactie