Haakmiddag 2013

Vandaag was het eindelijk zo ver, Wink’s en Nicollie’s Haakmiddag-tijd!
Vanuit alle hoeken van Nederland kwamen 21 dames naar Zoetelief in Den Bosch om gezellig te haken, te lunchen en vooral te kletsen.

At last it was Winks and Nicollies crochet meeting time!
21 Ladies from all corners of the Netherlands arrived at Zoetelief in Den Bosch to crochet, eat lunch and most of all to chat.

???????????????????????????????
Toen iedereen een plaatsje had gevonden, de goodiebags in ontvangst waren genomen en de naamkaartjes op waren gespeld, begonnen we met een lekkere lunch. Zoetelief had echt met ieders wensen rekening gehouden, top!

When everyone found a seat, accepted a goodie bag and pinned a name tag on, we started with a delicious lunch. Zoetelief definately did their best!

???????????????????????????????
Daarna was het swaptijd! Bijna iedereen had een swap gemaakt voor een ander, deze werden uitgedeeld en wat was er een boel leuks gemaakt!

After that it was swap time! Almost everyone made a swap, what a lot of lovely things were made!

???????????????????????????????
Dominique van Draadjesenzo had wolletjes meegenomen, jummie!

Dominique from Draadjesenzo brought some yarn.

???????????????????????????????
En kijk eens wie er uit het haaketuitje van Janita kwam gekropen… Tweetje!

And look who hid in the crochet pouch from Janita… Tweetje!

???????????????????????????????
Gezellig! Gelukkig wilde ze wel even bij mij blijven zitten. Ze was een beetje verlegen, maar wat wil je ook met zoveel hakende dames. 😉
We hadden iedereen gevraagd om een bloem te haken in de kleuren van Zoetelief, zodat we hun, als dank voor de goede zorgen, een leuke vaas met bloemen aan konden bieden.

How sweet! Luckily, she decided to sit with me for a while. She was a bit shy though.
We asked everyone to crochet a flower in the colors of Zoetelief so we could give them a bouquet of flowers for their efforts.

???????????????????????????????

En er was ook nog een verloting! Simply Crochet, acreativebeing, Draadjesenzo en ik hadden kadootjes die verloot werden. Onder andere een paar tijdschriften en een mooi wolletje.

Their also was a give away! Simply Crochet, acreativebeing, Draadjesenzo and me donated some goodies to give away. Amongst it a few magazines and some lovely yarn.

???????????????????????????????
En dan was daar ook nog Mara, die mij driftig probeerde over te halen om met acryl te gaan haken.
Gelukkig kan ik zeggen dat haar missie mislukt is. 😉
Tweetje was minder kieskeurig en wilde wel even poseren op de acrylbol. Okee, ik moet toegeven dat het kleurtje wel mooi is, ik verdenk Mara ervan dat ze dat expres heeft gedaan, maar toch echt: ieks!

And then there was Mara, who decided it was her task to get me to like acrylic yarn. I am glad to inform you that her mission failed. 😉
Tweetje wasn’t that picky and wanted to pose on the acrylic yarn.
Alright, I have to admit the colour is lovely, I think Mara did that on purpose, but anyhow: jaiks!

???????????????????????????????
En daarna was het alweer voorbij. Maar wat was het gezellig!
En volgens mij ook best voor herhaling vatbaar, toch?
Allemaal hartstikke bedankt voor de gezellige middag, ik heb genoten!

P.S. Haakmiddagdames, ik zou het leuk vinden om – als jullie toevallig hebben geblogd over de haakmiddag – een linkje te ontvangen. Dan kan ik ze toevoegen aan dit berichtje.

After that, the crochety day came to an end. But did we have a great time!
Thanks everyone for the lovely afternoon, I had a blast!

10 reacties op “Haakmiddag 2013

  1. Wat een gezelligheid! Balen dat ik moest missen, maar er komt vast nog een keer dat ik er bij kan zijn!

  2. poeh hé, hier zit een klein meisje heel hard te stralen 🙂 ze vond het zo spannend, maar iedereen was zo lief voor haar ❤ en ik vond het ook onwijs gezellig om jullie allemaal te ontmoeten. veel gehaakt heb ik niet, maar dat mag de pret niet drukken! geweldige locatie ook, dat hebben jullie goed geregeld!

  3. Zo, dat is een snel bericht! Ik heb het idee dat ik net pas thuis gekomen ben, gegeten heb en nu heerlijk eens goed ga snuffelen in mijn goodiebag! Het was een erg leuke middag!!!!!

  4. Haha leuk berichtje Nicole! Ik vond het ook superleuk en zeker voor herhaling vatbaar. Ik zal er binnenkort (being morgen hopelijk) over bloggen, zal je een linkje sturen.
    Groetjes, Kirsten

  5. Pingback: Haak Maar Raak!, Crochet meet and button mania

Plaats een reactie