Keep calm and carry yarn-Slinger

Met nieuwe kaartjes moet natuurlijk wel gespeeld worden!
Dus ik haakte een slinger…

… met de kleine kaartjes.
De postkaart ontkwam ook niet aan een wolletjesupgrade…

En zo is mijn hobbykamertje weer een beetje gezelliger geworden…
(vind ik althans)

Ook aan de slag met kaartjes en wolletjes? Je kunt nog meedoen met de blogverloting van hieronder en natuurlijk zijn ze ook te koop op nicx.nl. 😉

Trippel & Trappel wensen jullie ook fijne Paasdagen!

6 reacties op “Keep calm and carry yarn-Slinger

  1. wat superleuk die Keep calm and Carry yarn kaarten. ik moet er vreselijk om lachen, want een collega van mij sleept overal een ingelijste poster van de ‘originele’ Keep calm… met zich mee. ik zal hem deze versie eens laten zien, kijken of hij er ook om kan lachen 🙂

  2. Je bent niet bij te houden hihi! Superleuk!!! Dikke paasknuffel ook voor Trippel & Trappel! 🙂 Nancy

  3. Je hebt je eigen kamer gezellig verder opgesierd! En wat een schattige foto met Trippel en Trappel 🙂

  4. jij heb zo weer iets anders bedacht zeg ,wat leuk die slinger .
    je zit ook vol met leuke iedetjes ,ik kijk al weer uit wat het volgende zal wezen !

    Groet Geertje

Geef een reactie

