Keep calm and carry yarn-kaarten

Jullie weten volgens mij al dat ik lichtelijk verslaafd ben aan visitekaartjes en postkaarten…
Dus jullie kijken vast niet raar op als ik beken vertel dat ik weer wat nieuws heb besteld.
Ik vind de Keep calm and carry yarn-buttons en -magneetjes zo leuk, dat ik het niet kon laten om ze ook als postkaarten en (visite)kaartjes te bestellen.

Zo zien de postkaarten eruit:

En zo de (visite)kaartjes (met “visite” tussen haakjes, omdat het ook bedank- of kadokaartjes kunnen zijn. Of leuke kaartjes om aan je zelfgehaakte/-gebreide items te hangen).

En natuurlijk moest ik er wel setjes met buttons/magneetjes van maken…

Als je ze ook wilt, kun je ze bestellen op nicx.nl.
Vooralsnog liggen ze gezellig in mijn visitekaartjeslaatje (dat ik er een apart laatje voor heb, zegt eigenlijk al genoeg, he… *bloos* )…

En tot slot, omdat het bijna Pasen is, 😉 geef ik een setje van 5 postkaarten en een setje van 10 kaartjes weg.
Laat een reactie achter en laat weten wat je van mijn kaartjes vindt en welke van de 2 setjes je zou willen winnen.
Meedoen kan tot maandag a.s., dan maak ik de winnaars bekend.
Mocht je een bestelling doen, dan krijg je sowieso 1 postkaart en 3 kaartjes kado!
Fijne Paasdagen! 

16 reacties op “Keep calm and carry yarn-kaarten

  1. Super leuk! Prachtige kleur ook..! Enne… ik kan eigenlijk niet kiezen, maar ik vind de postkaarten denk ik iets gebruiksvriendelijker. 😉

  2. Je maakt mij weer moeilijk. Moeilijk om niet gelijk weer je winkeltje “binnen te stormen” om je complete voorraad kaarten, kaartjes, buttons en magnetjes te kopen en moeilijk om te kiezen! Ze zijn, weer eens, uebercute en ik zou echt niet weten waar ik de voorkeur aan moet geven. Dus, eeehhhhhhhh ……. mocht ik winnen …….. het maakt echt niet uit ALLES is leuk!!!!!!!!!!!!

  3. ja,iedereen heeft zo z’n favorieten he!!!Ik heb een stapel mooie boekjes,waar ik niet in durf te schrijven omdat ze zo mooi zijn en ik ze niet durf te verpesten!maar zie ik ergens boekjes,ik heb ze in mijn handen!Mooie kaartjes,en wat een opgeruimd laatje!!!ik vind de “make everyday a happy day”mijn favorieten!wens je leuke Paasdagen!

  4. Trouwens ……… ik ben jaloers …… op je laatje. Ziet er leuk uit! 😉

  5. Heel erg mooie en leuke kaartjes!! Word je vrolijk van! En jouw laatje; errug leuk!!:) om jaloers op te worden! Geeft wel een leuk idee! Ga gelijk plaats maken in m’n rommella;)

  6. Ze blijven leuk je kaartjes, van welke soort dan ook 🙂 Als ik mocht kiezen dan ga ik voor de veelzijdig (visite)kaartjes. Enne, ook ik ben jaloers op je lade, de kleurtjes en de creativiteit die uit je blogberichtjes spat 🙂

  7. Ja ze blijven leuk ,je kaartjes ,en zo keurig in je laatje ,wat hou jij van opruimen zeg !! kan er een voorbeeld aan nemen .

    Nicolle goede paasdagen toegewenst .en ja om mee te doen voor de setjes ,meid dat maak niet uit hoor! ik vind ze allen mooi

    Groet Geertje

  8. ohh leuk zeg! 😀
    ben helemaal fan van die kaartjes en natuurlijk doe ik dan mee met je give-away 🙂
    ik wil graag het setje van 10 kaartjes, heel leuk om aan een gehaakt kadotje te hangen!!

    groetjes,
    Desiree

  9. Ow wat zijn je kaartjes weer leuk!! Ik wou dat mijn laatjes ook zo opgeruimd waren.

    Als ik zou winnen dan zou ik graag de visitekaartjes willen winnen, leuk om bij een kadootje enz te doen.maar eigenlijk maakt het me helemaal niet uit, want de postkaarten zijn net zo leuk!

    Fijne paasdagen!

  10. Ik vind het iedere keer weer een cadeautje om in mn mail box je nieuwsbrief te vinden. Heb hem al naar een naar aantal vriendinnen doorgestuurd en leuke ideeen opgedaan.

  11. ik geef het toe… ik ben verliefd… op Keep calm en Carry yarn! wat superleuk! en als je toch gaat weggeven… ik zou graag in aanmerking komen voor de set met 10 kaartjes 😉

Geef een reactie

