Hangertjes & T&T Kerstkaarten

Voor Nancy toverde ik dit flesje om in een ketting…

… natuurlijk gevuld met knoopjes. Lekker makkelijk, voor als je onderweg bent en je hebt opeens een knoopje nodig, haha…

Een paar jaar geleden maakte ik voor mezelf ook een ketting met een flesje. Omwonden met zilverdraad en Swarovski’s. In die periode was ik nog helemaal into het wiren van zilverdraad met kralen.

En kijk eens wat er vandaag al in de bus lag… De Trippel & Trappelkerstkaarten! *whoei*

En ook nog de magneetjes… ik ben weer blij! 😀

Wil je ook zo’n leuke set kerstkaarten bestellen? (€ 2,95 per set van 8 stuks, inclusief verzenden (binnen NL) én een gratis magneet bij elke bestelling!).
Kijk dan even hier en zet bij de opmerkingen of je een T&T-magneet of een Nicollie-magneet wilt. Wees er snel bij, want op is op. De eerste setjes gaan vandaag al op de bus. 😀

4 reacties op “Hangertjes & T&T Kerstkaarten

  1. Gut, wat leuk eigenlijk! Ik heb nog een aantal van die flesjes liggen. Eens even bedenken of ik daar nog wat leuks mee kan doen als hangertje voor in de kerstboom o.i.d.

  2. Ja, je brengt mij er ook toe ‘ns na te denken over gebruiksmogelijkheden van die flesjes. (denk … denk … denk …) 😉
    Wat blijft ’t trouwens iedere keer weer leuk als de post iets speciaals brengt. 🙂

Geef een reactie

