*Blogverloting* Doe je mee?

Ik bedacht me net dat ik wel weer eens een blogverloting kon doen…
… omdat ik al meer dan 140.000 bezoekers heb gehad;
… omdat de 150.000 bezoekers-mijlpaal al in zicht komt (dan komt er vast weer een grote blogverloting);
… omdat de Sint bijna weer in het land is (en ik eindelijk legitiem chocoladepepernoten kan eten);
… omdat ik zo blij ben met mijn nieuwe T&Tkerstkaarten en T&T- en Nicolliemagneten;
… maar eigenlijk gewoon omdat ik blogverlotingen zo leuk vind.

Wat kun je winnen?
Je mag kiezen uit maar liefst twee pakketjes…

Pakketje 1 bestaat uit een gehaakte bloembroche in roze katoen met on the side een Nicolliemagneet (uniek, want nergens te koop!) en een Nicx-notitieblokje (idem).

Pakketje 2 bestaat uit 4 T&T-magneten, 1 Nicollie-magneet, 1 Nicx-notitieblokje en 1 T&T-pen (en ook dit is weer een uniek pakketje, want het merendeel is niet te koop. Tsja, je moet je verlotingsspulletjes toch een beetje aanprijzen he).

Hoe doe je mee?
Laat een reactie achter!
Zeg ook even welk pakketje je het liefst wilt winnen (en waarom).
Ik vind het leuk als je de blogverloting op je blog, site of via Twitter o.i.d. linkt, maar dat hoeft niet.
Op zaterdag 19 november a.s. maak ik de winnaars bekend.
Enjoy!

42 reacties op “*Blogverloting* Doe je mee?

  1. Leuk initiatief! Ik doe graag mee voor pakketje 1! Proficiat met zoveel bezoekers! Dat zal snel de hoogte ingaan!

    Groetjes
    Fran

  2. Ooh wat leuk!!! Ik hou zo van T&T hun avonturen :o) ik wil ze graag wel tegen mijn koelkast plakken :oD
    ik doe dus graag mee voor pakketje 2 en ik zet een linkje op mijn blog!

  3. en ze geeft weer eens iets weg, tralalalala, en ze geeft weer iets weg, tralalala, we zijn daar weer zo blij mee, lalalalalalalalalla….
    Het lijkt wel sinterklaas, tralalalalalala!!!!

    Ik doe graag mee leukerdeleuk!!!!!!
    En ik doe graag voor het tweede pakketje mee, want ben altijd mijn pen kwijt(wordt hier dus altijd ingepikt) en met zo’n afbeelding kan ik tenminste zeggen dat het mijn pennetje is hihi

    Spannend!

  4. amaai Charlotte, wat een mooie candy!
    Die balpen vind ik ook heel leuk!
    Vanharte gefeliciteerd met je 140.000 bezoekers en doe zo verder zou ik zeggen.
    grts, Nancy

  5. Leuk! Ik doe graag mee voor pakketje 1. In nr 2 zitten zoveel magneten en we hebben geen plekjes om die op te plakken.

  6. Wat een leuke actie! Mijn voorkeur gaat uit naar Pakketje 1. Leuk dat je Trippel en Trappel door je hele lijn van artikelen terug ziet. Je bent op die manier uniek. Binnenkort word ik weer tante, leuk om pakketje 1 cadeau te geven!

  7. Wat leuk! weer een verloting! graag doe ik mee, en dan voor pakketje 1 met de leuke broche

  8. Alweer zo’n leuke verloting! Wat ben je toch creatief. Ik doe graag weer mee voor pakketje nr 2, ben nu eenmaal trippel en trappel fan.
    Wat moet ik linken? iets op m’n facebook of zo? hoe werkt dat dan? Ik zal eens even wat rommelen.
    Lieve groetjes maar weer.
    R.

  9. amaai,de reacties blijven komen he,zoveel al!!!!Ik vind het 2 leuke pakketjes,mij om het even welke ik eventueel zou winnen,het is allemaal mooi spul!Ik wil je alvast een van harte proficiat meegeven,je ziet aan de reacties dat iedereen graag naar jouw spulletjes komt kijken,ze zijn origineel!!!!

  10. ook ik wil mee doen aan de blog verloting en ga een link plaatsen op mijn blog.

    groetjes marion

  11. ook ik wil graag mee doen met je blog verloting en zie wel wat ik dan krijg toegezonden vindt ze allebei even leuk.
    Ga het ook op mijn blog zetten van mamai-markeys.

    groetjes marion

  12. Gunst meid, wat een leuke spullies weer! Natuurlijk doe ik weer mee! Het is moeilijk kiezen wat het leukst is, ik denk pakketje 1, want ik vind dat roosje erg lief. Ik ga een linkje op Twitter plaatsen!

  13. Ik doe graag mee met je give away. Als ik mag kiezen dan graag pakketje 1.

    groetjes Helen

  14. Zoveel reacties al… Ik maak geen kans 😛 Maar wie niet waagt niet wint en daarom ga ik voor pakketje 1! En ik laat het nog even weten op twitter ook!

  15. Oh, wat leuk!!! Ik doe mee!! Nee hoor! Ik kom gauw een setje -halen- (lees: kopen, gaat hier niet, streepjes hoorhalen ;-)))

  16. Natuurlijk doen we weer een poging. Jouw verlotingkjes zijn zo leuk!!
    Super lief!!
    Mijn voorkeur gaat uit naar pakketje 1.
    groetjes Miranda

  17. wat een lezers heb je he,nou ja ook geen wonder met al die super spulletjes.
    Hier een groet van froukje en truus en de uiltjes 🙂

    owhja keuze als als als is nummer 2

  18. Wat leuk, ik ken het merk helemaal niet maar ziet er erg leuk uit. Wie weet ben ik na het winnen van pakketje 2 wel verslaafd!

  19. Nicole,
    de bestelde kerstkaarten van trippelentrappel heb ik ontvangen. Tot mijn verbazing is het een soort verrassingspakketje geworden met ook nog een magneetje en andere dingetjes er bij. Ik vind ze leuk en ben blij met de kadootjes.
    Groetjes,
    Elisabeth

  20. Leuke blogverloting en nog wel gepost op 11-11-’11 (magic day)! Die 150.000 bezoekers ga je zeker redden. Want je blog is absoluut de moeite waard (ik lees echt elk bericht, ben echter niet altijd in de gelegenheid om een reactie achter te laten sorry). Maar ja als er van die ontzettend leuke T&T spulletjes verloot worden, dan laat ik dit natuurlijk niet aan mijn neus voorbij gaan (pappa balen, die moet nu de 4 kids op bed leggen omdat ik nu met hééél belangrijke zaken bezig ben, hihi). Dus als ik de gelukkige winnaar mag zijn, dan kies ik voor pakket 2!

    Dankjewel voor deze kans, maar vooral voor je heerlijk vrolijke en spontane verhalen die je met ons deelt.

    Warme groet, Manuela

  21. Een hele tijd terug maakte ik twee mandjes a.h.v. jouw tuto. Ze staan heel keurig én zijn heel handig én boordevol ondertussen 🙂
    Ik wou er dus nog maken, want ik word opnieuw mama en dus moeten de babyprullen netjes staan op de luiertafel! Gelukkig had ik op mijn blog toen vermeld waar ik die tuto vond en zo kwam ik eindelijk terug bij jou terecht 🙂 (voor de mandjes)
    Zie ik hier nu ook nog een héél fijne verloting!!!
    Joepie, ik doe dus snel mee voor pakje twee. Mijn mams is gek op olifanten dus ik zou die dan aan haar geven!!! Als ik win natuurlijk 🙂
    Ik zet alvast een link op mijn blog
    mmemoiselle.blogspot.com
    groetjes!

  22. Goedemorgen … hier ben ik dan je 141.486 ste bezoeker!!!!
    Met plezier kijk ik altijd op je blog en ik word er steeds opnieuw gewoon een beetje blij(er) van. En die 150.000 bezoekers moet toch geen probleem zijn? Want “the sky is the limit ” !!!!
    En je verloting is een heel leuk initiatief. Welk pakketje ik zou kiezen??? Dat maakt mij eigenlijk niet uit, alle spulletjes zijn immers leuk. Het gehaakte roosje zou leuk voor mijn kleindochter (1 1/2) zijn, maar mijn kleinzoon (4 1/2) vindt pennen en notitieboekjes helemaal het einde. Leuke schoencadeautjes van Sinterklaas. Eén ding hebben we allen gemeen … Trippel en Trappel vindt iedereen schattig.

  23. Ooo wat is het weer moeilijk kiezen.Alles wat je maakt is zo ontzettend leuk.Maar ik moet kiezen,ienemiene mutte dan maar…..pakket 2 is het geworden.Maar als het 1 was geweest,had mij ook niet uitgemaakt:)

    Groetjes,

    Emilia

  24. Hoi,
    Je hebt een leuke site en leuke give-aways. Dus ik doe graag mee voor pakketje 1.
    Ik heb een link op mijn blog aankleedpopje.blogspot.com geplaatst.
    Daar heb ik trouwens zelf ook 2 give-aways. 😉
    Groetjes, Ria.

  25. Jáháá ik doe graag mee :)…wat een enorm leuke giveaway….ik ga voor pakketje twee (zo, en nu houdt ik op met rijmen haha)

    Ik ga je volgen 🙂 en een linkje plaats ik ook nog even op mijn blog..

    groetjes Corine

    ps; op mijn blogje loopt er ook nog ergens een giveaway rond..:)

  26. *kwijl* wat een super leuke spulletjes weer :))
    Trippel en Trappel hebben hun plekje al een tijdje gevonden op mijn koelkast dus ik loot graag mee voor pakketje 1. De broche zal lekker knallen op mijn zwarte jas 😉

  27. Pingback: RAK-blogverloting en uitslag vorige blogverloting « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  28. da meent ge ni ! ben ik weer met mijn gat in de boter gevallen !!!!
    Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geef een reactie

