Mandjesparade

Afgelopen week heb ik een aantal mandjes gemaakt…

Wat vinden jullie ervan?

Met een nieuw stofje…

Met een niet-mijn-soort-stofje-stofje (maar toch erg leuk geworden, vind ik)…

En eentje met zeil, maar ik twijfel nog of ik hem leuk vind. ๐Ÿ˜‰

En omdat ik zelf inmiddels al een heleboel mandjes in gebruik heb (een stuk of 6… ze zijn (bijna) overal in huis te vinden ๐Ÿ˜‰ ), worden deze ter overname aangeboden op de “Nicollie’s spulletjes”-pagina. ๐Ÿ˜‰

4 reacties op “Mandjesparade

  1. Ik vind je ‘niet-mijn-soort-stofje-mandje’ errug leuk!
    Met zeil heb ik niet zo veel al is het resultaat wel weer erg leuk.

  2. Ze zijn leuk!! Ik vind de eerste superleuk, maar de tweede ook!! Wordt vechten zaterdag haha ๐Ÿ˜‰ Je zeil-mandje is goed gelukt, leuk!! Is lastig maken hรจ?! Leuk hoor!!!

Geef een reactie

