Vogeltjes deel 2

Na de vogeltjes van onlangs, heb ik er nog een aantal gemaakt, ik vind ze zo leuk om te maken en dan met allerlei verschillende kleurtjes Swarovski kraaltjes.

Kijk maar:

Vogeltjes-op-een-takje:

Vogeltje aan een Swarovskikraal met bloemkapje:

Leuk zijn ze, he?! Ik wil zelf ook één van de onderste kettingen (de bovenste heb ik al in het paars, die draag ik dagelijks), maar ik twijfel nog over de kleur. Ik denk dat het rose wordt. 😀

En omdat ik er teveel heb (ik kan ten slotte maar één ketting per dag aan 😉 ), staan ze ook hier: Nicollie’s spulletjes
Ook in alle andere kleurtjes die ik heb gemaakt!

5 reacties op “Vogeltjes deel 2

Geef een reactie

