Mandjes en Zpagettiarmbanden

De opbrengst van dit weekend… 2 mandjes:

Deze lijkt op het vorige mandje wat ik heb gemaakt, maar dan toch wat anders. Ik weet nog niet of ik deze zelf houd of niet.
En een kleiner mandje waarvan ik de bovenkant omgeslagen heb:

Deze is wel voor mezelf. 😀 Ik maak ze nu wat anders dan ik ze voorheen maakte en deze nieuwe volgorde van in elkaar zetten bevalt me beter! Zo is mandjes maken nóg leuker!
En, in de herhaling, toch nog een keer de Zpagettiarmbanden, ik vind ze zooo leuk! Zo liep ik er vandaag bij. 😉

Ze zijn erg leuk om te maken, dus hup… op zoek naar leuke kleurtjes Zpagetti. 😉

6 reacties op “Mandjes en Zpagettiarmbanden

  1. hoi Nicole,

    ik heb vele kleuren zpagetti voor je, oa paars !!
    stuur me maar een mail als je het wat lijkt…haha

    Groetjes Nathalie

  2. Nou, ze zijn weer veel te leuk!! 😀
    Ik moet ook echt eens aan die mandjes, ze zijn zó cute!

    armbandjes tuuk ook lief. ❤

  3. oooh te cute die mandjes. Ik had ze van de winter ook gemaakt. maar veel te donkere kleuren voor de lente nu!
    trouwens die zpaghetti armanden, hoe sluit je die?

    liefs en ga door met bloggen!

  4. De mandjes zijn super!! Tutorial 😉 Ik heb toch ook nog een armbandje gemaakt én een ketting, in het grijs/wit! Zal proberen hem vandaag op mijn blog te zetten. knuf!!

  5. hoi,
    ik vind die armbandjes ook zooo leuk ,maar hoe maak je ze? en hoe sluit je ze??

Geef een reactie

