Verjaardagsvisite

Vandaag kwamen Nancy en Wanda mijn verjaardag vieren.
Met dit mooie weer (hebben we vast verdiend πŸ˜‰ ) konden we lekker buiten zitten.
Met een kleine high tea…

… en een heleboel leuke kadootjes! πŸ˜€

De slinger (gemaakt door Nancy) heb ik trouw de hele dag gedragen (zelfs toen we gingen shoppen in de lokale hobbywinkel πŸ˜‰ ).
De kartelschaar voor stof met een schulprandje heb ik ook van Nancy gehad. Dat terwijl ze ook al kadootjes met de post op had gestuurd. πŸ˜€
En de stofjes (zoo cute!) en kralen heb ik van Wanda gehad. Het vingerhoedje heb ik met haar geswapt, die is voor mijn mams.
De strijkkralencreaties heeft Wanda’s dochter meegegeven voor me.
Wat ben ik weer verwend he?! πŸ˜€

Gelukkig had ik ook een kleinigheidje voor ze gemaakt. Een paar buttons en deze hanger, het hartje heb ik gekocht, de knoop en het kleihartje heb ik er aan geknoopt.

En tussen het kletsen en snoepen door hebben we zelfs nog wat gefreubeld! Nancy heeft ons geleerd hoe we deze uberschattige armbandjes van Zpagetti konden maken.
Links Nancy’s armbanden, rechts die van Wanda en onder die van mij. Je kunt wel zien wie er het ijverigst was. πŸ˜‰ hihi… (Okee, de lilakleurige heb ik van Nancy afgetroggeld gekregen).

Al met al was het een zeer geslaagde dag! Binnenkort weer, dames? πŸ˜€

7 reacties op “Verjaardagsvisite

  1. Nou ik vond er niks aan hoor hihihihi
    Het was weer super gezellig. Als het aan mij ligt spreken we snel weer af πŸ˜€

  2. Zo te lezen een superleuke dag gehad, meiden πŸ˜€ Het weer was er inderdaad prima voor.
    En leuke armbandjes hebben jullie gemaakt!

  3. Haha, die Wanda πŸ˜‰ Het was echt heel erg leuk!!! Supergezellig!!! en van mij mogen we ook gauw weer afspreken!!! Kunnen we weer ruilen πŸ™‚ Tot gauw!!!

  4. Mmm, dat ziet er lekker en gezellig uit! πŸ™‚

    Leuke kadootjes Γ©n hΓ©le leuke armbandje! πŸ˜€
    Lfs, Lies

  5. Hallo!
    Toevallig via google op je gezellige blog terecht gekomen. En dus moest ik even een reactie achter laten πŸ™‚

    Groetjes Anja

Geef een reactie

