Tas

Gisteren heb ik deze schoudertas gemaakt, met een patroontje wat ik op de blog van Eloleo heb gevonden. Hij was best makkelijk om te maken en ik vind hem eigenlijk ook best goed gelukt. πŸ˜‰

Yesterday I made this shoulderbag, using a pattern I found on Eloleo’s blog. It was quite easy to make and I think it turned out quite well. πŸ˜‰

Hij is gemaakt van lila ribstof met een lila stofje als voering. Die ik natuurlijk bestempeld heb. πŸ˜€ Anders zou het wel een hele saaie tas geworden zijn. πŸ˜‰

It’s made of lilac fabric and ofcourse I stamped the lining. πŸ˜€ Otherwise it would be a very dull bag. πŸ˜‰

En ooh, wat passen de portemonicxjes er goed bij… ik vrees dat er eentje permanent in deze tas verdwijnt…

And these purses match perfectly… I’m afraid one will stay in this bag permanently…

Dit is trouwens mijn 99ste berichtje. πŸ˜€ Het volgende (100ste) berichtje kan ikΒ niet onopgemerkt voorbij laten gaan, dus dat wordt weer een verloting. Houd mijn blog dus in de gaten! Precies 100 berichtjes in 1 jaar, da’s toch wel goed uitgekiend he… πŸ˜‰

By the way, this is my 99th blogpost. πŸ˜€ The next (100th) post will not go by quietly, so I will have another give-away. So keep an eye on my blog! Exactly 100 posts in 1 year, isn’t that something… πŸ˜‰

6 reacties op “Tas

  1. Mooie tas Nicole!!! Heb je knap gemaakt!
    Γ‹n ik zie een labeltje zitten van dat leuke merk “NICX” πŸ˜‰

    Enne…. bijna gefeliciteerd met de 100ste. Als trouwe bezoeker zal ik jouw blog in de gaten houden, hihi.

  2. Deze tas is ook weer super!
    Zo gaaf hoe jij alles maakt, alles is altijd in 1 stijl en zo *NICX*

  3. Ik heb gisteren het boekje ‘Toffe Tasjes’ gekocht, dat is echt wat voor jou!!! Er staan 15 patronen van superleuke tasjes in! Het kost maar 9,90 euro en is heel leuk!! Nou ga ik nog leuke stof zoeken! Of natuurlijk gestempelde stof is nog leuker πŸ˜‰ haha!!

    Groetjes, Nancy

Geef een reactie

