Rondje beurs

Samen met Nancy ging ik naar de Hobby- en handwerkdagen in Den Bosch.
Ik mocht gratis naar binnen, want ik won een kaartje bij Haakmuts, jippie! Dankjewel Claire!
En ze stuurde, samen met het kaartje, ook nog een schattige button op…

???????????????????????????????
Die moest natuurlijk wel gedragen worden op de beurs!

En vervolgens gaf ik weer teveel geld uit, nou ja… je kunt nooit genoeg hobbyspulletjes hebben, natuurlijk. 😉

beursdb1
Ik kocht papier (met parelmoerglans, zoo mooi!) en kleine kartonnetjes (altijd handig om op te stempelen ofzo), leuke vogelhuisjes om te beschilderen (met roze verf), de twee mooie kaarten kreeg ik van ByPetra. Ook kocht ik nog wat sieraadonderdelen, maar die had ik al opgeruimd voor ik de foto maakte. het stempeltje en labeltjes kreeg ik van Nancy en de grote stempel en hangertje kocht ik zelf bij Bedijs.nl.
Dat was een superleuke kraam! Nancy en ik hebben er staan watertanden, geloof ik… en allebei wat leuke dingetjes uitgezocht (de stempels dus en ik kocht voor Nancy een mooie rol lint en een houten hartje). We hadden geloof ik de hele kraam wel mee naar huis willen nemen…

beursdb2
Volgend jaar weer!

8 reacties op “Rondje beurs

  1. Ooohhhh daar heb ik ook staan kijken. Heb nog staan dubben of ik die With Love stempel zou kopen,maar mijn geld was op :0(

  2. Wat leuk om te lezen en dan te bedenken dat ik daar eigenlijk ook zou staan die dag. Het is namelijk mijn nichtje en ik ga wel eens met haar mee om te assisteren, maar ik paste niet meer in de auto vanwege alle spullen die mee moesten. X

  3. Owwww jaloers! Ik zou vandaag gaan maar kwam er vanmorgen om half 9 achter dat de beurs maar tot en met zaterdag was … foutje, bedankt 😦

  4. Nou zo te zien hebben jullie je wel vermaakt, leuke spulletjes heb je gekocht, en ja natuurlijk geef je te veel geld uit op een beurs, maar beter iets te veel als later spijt krijgen en het hele weekend moeten denken……had ik maar, had ik maar….dat is ook geen fijn gevoel.
    Die leuke webwinkel Bedijs.nl heb ik gelijk bij m’n favorieten gezet, echt een leuke winkel. Wat heb je de button mooi duidelijk op de foto gezet, ik krijg er altijd zo’n vervelende glans in waardoor je het plaatje heel slecht ziet. Nog gefeliciteerd met je haaknaaldketting vermelding in Simply Crochet Magazine

  5. wat een leuke spulletjes allemaal! en wat is die button met uiltjes lief 😀

  6. O leuk, zo’n beurs! Helaas kan ik tegenwoordig met die benenwagen bijna nergens meer bij of ik moet mensen van de sokken rijden en ik heb zo het gevoel dat je daar ook weer geen vriendinnen mee maakt. 😕 Leuke webshop! Het hoeft waarschijnlijk geen betoog dat er zomaar weer wat in mijn winkelmandje belandde? 😀

Plaats een reactie