Hiep Hiep Haakmiddag

Afgelopen week was ik jarig. *whoei*
Dat vond ik een goed excuus om nog eens een haakmiddag te organiseren: een Hiep Hiep Haakmiddag!
Samen met Nancy, Wanda, Loes, Mariëlle en Vivian hebben we vanmiddag gehaakt, gekletst, thee gedronken in een gezellig koffie/thee/taart/lunchroom.

???????????????????????????????
We hebbe ook nog het Sinterklaasspel gespeeld. Oftewel het Paasspel. Of gezien het weer: het Kerstspel. Nou ja, een dobbelspel met kadootjes dus.
Ik had voor iedereen kadootjes gemaakt/gekocht en ook Wanda had mooie zelfgemaakte glaskralen ingepakt.
Ik heb wat kadootjes van mezelf gewonnen (lol), die gaan naar Roos, want die moest helaas afzeggen. En ik won een mooie hanger met glaskralen van Wanda.
De andere dames waren gelukkig ook blij met hun kadootjes.

Natuurlijk was er appeltaart!

???????????????????????????????
En ik maakte voor iedereen een kleine goodiebag met haaknaald met leren jasje, notitieblokje met gehaakt hartje, een schaartje en bellenblaas…

???????????????????????????????
En wat kreeg ik een leuke kadootjes!
Van Nancy mooie zelfgemaakte glaskralen (had ik om gevraagd), een opbergdoos, hangers om glaskralen op te rijgen, een armband voor glaskralen…

???????????????????????????????
En van Wanda ook glaskralen (bovenste twee vakjes met vloeipapier), een cupcake, nog een cupcake, nog een cupcake (respectievelijk een keramieken bakje, kunststof cupcakeje en een cupcake van strijkkralen door haar dochter gemaakt (Dankjewel D!)), drie stansvellen om schattige vogelhuisjes van papier te maken (en er is nog een kadootje onderweg wat haar huis nog niet heeft gevonden. Goed excuus om binnenkort weer af te spreken)…

???????????????????????????????
Van Mariëlle kreeg ik een paashaas, paaseitjes in een mooie beker er zaten oorspronkelijk nog meer paaseitjes in *kuche* en lekkere thee.
Van Vivian kreeg ik schattige lavendelzakjes met lavendel.

???????????????????????????????
Van Loes een haakboek (jippie!) en toen ik thuis kwam lag er een vlop van Eline op de mat, met schattige lintjes uit haar nieuwe boek.
En zo grappig: Een niet-nader-te-noemen-dame-die-op-de-haakmiddag-was tegen Loes: “Ben jij DE Loes Van Freubelweb? Nicole kent ook allemaal beroemde mensen! Vorige keer was Eline Van De Boeken er ook al!” Waarop ik dacht: hee, ik ben toch ook wel een klein beetje beroemd? 😉
???????????????????????????????

Heeeeel erg bedankt dames! Ik heb een superleuke dag gehad! Ik hoop jullie ook!!

En, als ik dan toch bezig ben, ook maar gelijk de andere kadootjes die ik eerder deze week op mijn verjaardag kreeg…
Van vriendlief kreeg ik wolletjes! Zelf uitgezocht. Door mij dan he. 😉

hiephiephaakmiddag
Verder kreeg ik centjes (oftewel: wolletjes-in-spe) en van een lieve collega een superschattig keramieken hondjesspaarpot…

???????????????????????????????
En van schoonzus en zwager een tea-for-one-theepotjes en een etagère…

???????????????????????????????
Ik ben dus weer goed verwend!
Dan ga ik nu spelen met mijn kadootjes en nagenieten van een superleuke middag! *blij*

16 reacties op “Hiep Hiep Haakmiddag

  1. Het was zeker erg gezellig! Ben net klaar met mijn verhalen erover thuis en natuurlijk alles uitgebreid geshowd! Bedenk me nu dat ik je ben vergeten te feliciteren! Wat stom van mij! Hierbij dan alsnog Gefeliciteerd nog met je verjaardag!!!!!!!! Heel veel uitroeptekens verder….

  2. Hallo Nicolle
    Ik wilde je nog hartelijk feliciteren met je verjaardag .!
    Verder wens ik je nog vele jaren eneen geode gezondheid toe !
    Wat een gezelligheid zo tezien aan je foto’s.
    ,Dat was even genieten voor je !
    Ik hoop dat je nog veel mooie haaksels mag laten zien ,en ik geniet altijd van je leuke vrolijke babbeltje .
    Verder goeie paasdagen !

    Hartelijke groet van Geertje

  3. Van harte gefeliciteerd nog!! En wat een geweldige kadootjes heb je gekregen. Super! Lfs

  4. Mijn hemel, wat een verwennerij! 🙂 Echt wel hele leuke kadootjes hoor allemaal, dat moet een topverjaardag geweest zijn!
    xo,
    wink

  5. wat een vrolijkheid en gave cadeau’s allemaal! daar kan je vast nog erg lang van genieten 😀

  6. Alsnog van harte gefeliciteerd en nog vele goede, gezonde, gelukkige jaren toegewenst. Hopelijk blijf je nog lang van die gezellige blogjes schrijven. Vrolijk paasfeest uit Indonesie

  7. Hey beroemde nicole ben blij hoor dat ik door jou nog meer beroemde mensen leer kennen vind het ook echt super leuk om te weten wie degene is achter zo`n geweldige website of wie nou dat boek geschreven heeft waar ik zo graag uit knutsen echt leuk.
    Bedankt voor de super gezellige middag en de leuke kadootjes en wij waren helemaal niet jarig.
    Hoop dat we elkaar nog eens vaker zien.
    groetjes marielle

  8. Alsnog van harte gefeliciteerd! Dat zag er allemaal supergezellig uit.Ben benieuwd wat voor moois je weer allemaal met dat garen gaat maken….

  9. Het was een supergezellige middag!! Alle dames bedankt voor de gezelligheid en jij voor het regelen 😉 en uiteraard ben jij hartstikke beroemd!! 🙂 Tot gauw weer een volgende keer!!

  10. Dat ziet er weer gezellig uit, nog gefeliciteerd (beroemde) dame!!
    Je cadeautjes zijn super ben benieuwd wat je weer gaat maken van al die leuke wolletjes.

  11. Alsnog gefeliciteerd en wat ben je super verwend. Ziet er allemaal heel gezellig uit.

  12. Gefeliciteerd! En je bent heerlijk verwend door je liefje en door iedereen zo te zien 😀 Fijn dat je een leuke verjaardag had! Lekker nagenieten nu 🙂

Geef een reactie

