Punniken!

Ik ging naar de lokale hobbywinkel met in mijn tas een kadobon die heel graag uitgegeven wilde worden.
Dus kocht ik een punnikmolentje. Nadat ik haar op onze Freubeldag ijverig zag punniken met het molentje van haar, kon ik natuurlijk niet achterblijven.
Ook kocht ik een setje om pomponnetjes mee te maken, maar daar deed ik nog niks mee. Dat punnikmolentje slokte al mijn tijd op.

Ik punnikte en haakte…

… punnikte een ketting met een buttonhanger voor mezelf…


…en punnikte er nog een paar

… en een paar met kunststof kralen die ik al eerder kocht bij de Xenos…

… en vooruit, nog maar een armbandje…

… best verslavend, dat punniken!

14 reacties op “Punniken!

  1. ja, jij dus ook al. Hier ook een punnikmolenaddict, na het “winterhuis” van Eline moest er een komen. Wel goed verstoppen voor de grijpgrage handjes van mijn kleutertje anders is ‘ie zeker “weg”. Ze heeft haar eigen punnikdingetje waar ze het utstekend mee doet, en moeders …………… denkt nu ook stiekem aan een ketting met kral(en) 😉

  2. Hoi Nicole,
    Wat een supergezellig blog/site heb je! En wat is het genieten van de verhaaltjes en belevenissen van Trippel&Trappel. Ook wil ik even dankjewel zeggen voor de reactie op het portemonneetje.

    Groetjes Thea

  3. Superleuk!!! Je hebt echt veel gedaan! De kettingen zijn erg leuk!!! Leuke verslaving hihi! 😉 Knuf, Nancy

  4. echght supppperleukjkkkk!!!!!1111 ik vint punikun egt de beste. super de bomb want leuk ja datje dat doet. ik denk dat echt dat jij hier goedin bent. heel leuk hoor zon hobbiey. veel pleziertjessssss!!!!11

Plaats een reactie