Freubeldagje!

Gisteren hielden we bij mij thuis een heuse Freubeldag. Met Nancy van HomemadeByNancy, Petra van ByPetra en Loes van Freubelweb.
En wat was het gezellig!

We kletsten, aten chocolaatjes, koekjes, broodjes en frietjes, dronken thee, koffie, water en rosé.
We haakten, maakten pomponnetjes, Nancy was verslingerd aan het punnikmolentje en we bladerden door mooie boeken.

We werden verwend met kadootjes…
Deze schattige flesjes kreeg ik van Loes…

Alles links kreeg ik van Loes, het zakje met o.a. lint van Petra en het teckeltje en uilenstofje van Nancy. Ik voelde me bijna jarig!

Ik gaf ze buttons, een blikje met gehaakte bloemetjesmagneetjes en Keep calm and carry yarn-kaartjes. Ik vergat om er een foto van te maken, dus heb ik deze geleend van Loes:

En natuurlijk moest ik ze ook even aan het werk zetten… *gniffel* Er werden leren armbandjes met tekst bestempeld…

En nu ben ik nog even aan het nagenieten van een supergezellige dag!
Onder het genot van een theetje natuurlijk.

Note to self: Het is wel handig als je het water eerst kookt, voordat het in het theepotje gaat. Poging twee is beter gelukt. *zucht*

11 reacties op “Freubeldagje!

  1. jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik al vele keren bij je geweest.samen met mijn dochter. maar we genieten ook enorm van je geweldige site. mijn dochter heeft een blog sandrasfrutsels.

    groetjes Hennie

  2. Het was echt een superdag! En ook ik ben nog lekker aan het nagenieten! Nog niet aan het punniken, maar dat duurt niet lang meer haha! 🙂 dank je wel voor de heerlijke dag!!! dikke knuf!! Nancy

  3. Wat ontzettend leuk zeg! Lijkt mij ook wel eens leuk zo’n dagje, maar ja als je in zo’n uithoek als Friesland woont en in een piepklein huisje ja…. dan wordt het al snel moeilijk

  4. Net als Brenda, lijkt mij het ook leuk om zo’n dagje te hebben. Maar ik woon in het oosten en hier in de buurt ben ik nog niet zo’n dagje tegengekomen. Dus als je een keer zin hebt om naar Twente te komen…..kom gerust.

    Groeten, Agnes.

  5. Heerlijk toch zo’n dagje echt genieten dus,heerlijk toch om zo verwend te worden.

    groetjes Agnes

  6. Het klinkt als een heerlijke creatieve dag! Je bent Loes toch niet aan het om kopen om weer op freubelweb te komen he!!!! 🙂
    Alle cadeautjes zien er super uit en ik geloof zeker dat je een heel jarig gevoel krijgt! (meerdere malen per jaar jarig zijn is best leuk haha)

  7. dat was vast heel erg gezellig! En wat een leuke spulletjes allemaal 🙂 moest wel even gniffelen om de thee want dat is zoiets wat mij ook nogal regelmatig overkomt hihi

  8. Pingback: Punniken! « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  9. Pingback: Briefkaart, boekje, buttons… « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

