Wildhaken!

Mijn mams en ik hebben wildgehaakt / gewildhaakt / aan wildhaken aan yarn bombing gedaan.
We haakten allebei lapjes en hebben die gisteravond, terwijl het al een beetje donker werd, om de bomen van het pleintje waar ik woon, vastgemaakt.

We werden slechts gespot door minstens 3 buren, dus ach… er zullen vast nog buren over zijn die nog steeds denken dat ik redelijk normaal ben… 😉

De mooiste zijn door mijn mams gehaakt (ik heb alleen de bovenste twee haaksels op de bovenste foto gemaakt; iets met afgeleid zijn door een punnikmolentje te weinig tijd).

En dan nu nog de uitslag van de blogverloting…
Ik zou jullie het liefst allemaal een haaketuitje met inhoud gunnen, maar ik moest vriendlief toch echt een nummer laten kiezen.
De winnares is inemien66 geworden. Gefeli! Mail je me je adres?

Fijne Koninginnedag allemaal!

8 reacties op “Wildhaken!

  1. haha, geweldig Nicole! Wat ziet dat er toch gezellig uit! En Inemien66, gefeliciteerd met die leuke prijs. 🙂 Fijne Queensday!

    Lfs, Lies

  2. Verhippie! Ik denk dat ik dat ben, die winnares. Ik let nooit meer op mijn online naam 😉 Het is een feestdag, dat merk je aan alles!
    Woohoo! Erg, erg leuk.
    Net als die wildgehaakte bomen. In Bilthoven zijn ze ook druk bezig geweest. En in Leiden tot zo hoog in de boom dat ik denk HOE?

    Ik mail. En heel veel dank. You made my day!

  3. Yarn bombing klinkt erger dan het is (ik dacht toch heeeeel even ……..) en met je mentale gezondheid zal toch ook wel alles in orde zijn. Je blijft, zo te zien, in/aan de granny’s hangen – ze zijn toch ook zo leuk – en je moeder heeft “even” een kabeltruitje voor’t boompje gemaakt. Volgens mij zijn jullie UREN bezig geweest met als resultaat dat het pleintje nu enorm fleurig is – petje af.

    Inemien66, van harte met je leuke prijs!

  4. Leuk hoor! Als ze allmaal de boel eens een beetje op fleurde zo als jij !
    wat zal het dan een gezellige boel worden

    Groet Geertje

Geef een reactie

