Nog meer onderzetters

Deze keer heb ik niet zoveel leuks te laten zien, helaas. 😉 Hopelijk volgende keer weer!

Wat ik wel kan laten zien, zijn deze onderzetters.

De linker (met bijpassende beker, leuk is ie he!) heb ik gemaakt voor Nancy, die is de laatste tijd helemaal in de rood-met-witte-stippen-fase. 😉
En de twee rechter onderzetters zijn voor Wanda, in haar favoriete kleuren.

Vandaag hadden we een gezellige minimeeting met zijn drietjes, we gingen taart eten (en kletsen en stofjes kopen) bij Wanda.
En wie op visite gaat, neemt wat leuks mee.

Nou, dat was het weer. Ondanks dat het niet zoveel was, ben ik toch erg benieuwd naar jullie reacties! 😀

7 reacties op “Nog meer onderzetters

  1. Hoi Nicole,
    Ik vind vooral de beker erg leuk, vanwege de uil. Is ook een leuk thema, ik heb er een keer een gehaakt. Alleen trippel en trappel zullen natuurlijk niet zo dol op uilen zijn.

  2. Hallo Nicole

    Wat een prachtige onderzetters ,ik vind de kleuren ook prachtig !
    Ik.denk dat ze met der cadeautjes geweldig blij waren .

    Groet Geertje

  3. Ik kan niet anders dan leukkkkk! Die bekers staan sinds deze week ook hier in mijn keuken te pronken, helemaal leuk zo met die onderzetter.

  4. Het was supergezellig!! Gauw weer doen hoor! En de beker met onderzetter staat al te pronken hier! Net als de ballon haha! En de andere leuke dingetjes, echt super!!!

Plaats een reactie