150.000-bezoekers-blogverloting *de uitslag!* en Freubelfavoriet

Nou, hier is ie dan… de uitslag van de 150.000-bezoekers-blogverloting!

Allereerst allemaal hartstikke bedankt voor het meedoen! Ik vond het erg leuk jullie reacties te lezen!
En dan nu…
… eerst wat anders… (tsja, ik moet het wel een beetje spannend maken, toch? 😉 )

Mijn tutorial (die ene die op Freubelweb staat, van het granny square portemonneetje maken) is Freubelfavoriet geworden!
Whoei! *blij* Hij is dus het meest bekeken van alle nieuwe tutorials van de afgelopen week. Leuk he?!

Ik ben er best wel een beetje trots op, *bloos* de tweede keer dat er een tutorial van mij op Freubelweb staat én de tweede keer dat hij Freubelfavoriet is geworden!
Okee, genoeg gestuiterd… 😉 nu dan echt de blogverloting!

De granny square kussenhoes gaat naar Goitske!
En de leren armband met tekst naar keuze gaat naar Marja!
Gefeliciteerd dames! 😀 Mailen jullie me je adres?
Ik hoop dat jullie er blij mee zijn.

Dan doe ik nog een Freubelfavorietrondedansje… doe je mee?

7 reacties op “150.000-bezoekers-blogverloting *de uitslag!* en Freubelfavoriet

  1. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WHOEHOEOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE ik ben helemaal blij!!!! Thanks Nicole!

    Ene freubeltopper is helemaal terecht het is ook een super leuke tutorial!!

  2. wat leuk dat je tutje zo goed ontvangen is ik doe even een stuiterdansje hier voor je!!!!!

Geef een reactie

