Nog meer kettingen & *blogverloting*

Tegelijk met de kettingen van hieronder heb ik nog wat hangertjes gemaakt. Deze moesten eerst drogen (nou ja, de lijm dan 😉 ), dus kan ik ze nu pas laten zien. Maar dat geeft niet, want intussen is mijn blog de 120.000 bezoekersmijlpaal gepasseerd, dus dat vraagt om een blogverloting en heb ik dus gelijk wat leuks om te verloten! 😀

Ik heb hangertjes gemaakt met knoopjes:

Kettinkjes met alleen knoopjeshangertjes:

En kettinkjes met een buttonhangertje:

Het leuke van de buttonhangertjes is, is dat ik een button met elk plaatje kan maken en die om kan toveren in een hangertje. *zwaait met toverstokje*
Jullie weten inmiddels al waar je ze kunt bestellen. 😉

En dan nu de blogverloting!
Ik verloot onderstaande buttonketting…

… het enige wat je hoeft te doen is een reactie achterlaten! Ik vind het leuk te horen wat je van mijn nieuwe kettinkjes vindt, maar je mag ook wat anders leuks schrijven hoor. Zelfs kritiek mag. 😉
Je maakt twee keer kans als je reclame maakt voor de blogverloting (via je blog, twitter, enz. Zet dat dan ook in je reactie) en je maakt zelfs vijf keer kans als je wat besteld hebt bij nicx.nl. 😉
Op donderdag 25 augustus maak ik de winnaar bekend.
Enjoy!

26 reacties op “Nog meer kettingen & *blogverloting*

  1. ik vind je crea’s weer TE leuk!! vraag me elke keer weer af hoe je het verzint!!!

  2. Wat een super leuke kettingen, die met de knoopjes vind ik de max!!! Groetjes!

  3. hihi jij gebruikt ook ieder excuus hé om iets te verloten, nouja niet dat ik dat erg vind haha!
    Vind de kettinkjes in ieder geval heel erg leuk, vooral die met die knopen, maar ja knopen hé…zucht….daar ben ik helemaal zot van hahaha!

    En iets leuks vertellen? Weet nog wel een goeie mop *lol*

    Een gehuwde man heeft juist een nieuw boek uitgelezen met de titel : ”Je kunt de baas in huis zijn”.

    Hij stormt de keuken in en zegt tegen zijn vrouw:
    ‘Je moet weten, dat vanaf nu IK de baas in huis ben en dat mijn woord wet is.
    Je gaat me nu een 5-gangenmenu bereiden en als ik dat op heb ga je met me mee naar de slaapkamer.
    We zullen sex hebben, enkel op de manier die ik wil.
    Daarna ga je me een bad laten vollopen en zul je mijn rug en haar wassen.
    Na het bad droog jij me af, masseert mijn voeten en handen.
    Morgenvroeg mag jij eens raden wie er me gaat aankleden en wie er mijn haar gaat kammen ?

    Waarop de vrouw kalm antwoordt: ‘

    ‘Ik denk de begrafenisondernemer?’

    hihi erg hé!

    En nog eentje om het af te leren:

    Een vrouw zegt tegen haar man dat ze snel wil afvallen.

    De man zegt: “Dan moet je je inschrijven voor de Missverkiezingen.”

    Zegt de vrouw: “Waar slaat dat nou weer op?!”

    “Nou,” zegt de man, “dan val je als eerste af.”

    Zo de donderdag kan weer beginnen! Fijne dg verders!

  4. fantastisch he!zoveel!!!!!!!!!!!
    ik gun het je van harte,enne,doe zo verder!!!Ik vind het steeds leuk om naar jouw creaties te komen kijken!De ketting met roze knoop lijkt wel een schattig varkensneuzeke!!

  5. Hoi Nicole.

    Ik vind je kettingen een heel leuk idee,maar misschien zou het ook leuk zijn als je in de kralen van de ketting op enkele plaatsen de kleuren van het hangertje laat terug komen?

    XXX Kim

  6. hoi Nicolle,

    Ik zou graag een ketting van je winnen. Lijkt me echt heel erg leuk, nu maar hopen…..
    groetjes Helen

  7. Ze zijn super!!! Echt heel erg leuk!! En nee, ik doe niet mee hihi! De ketting is overigens een ball chain en daar kun je geen kralen tussendoen (voor Kim :-)) knuf, Nancy

  8. Erg leuk, die buttonhangertejs heb ik niet eerder ergens gezien, echt leuk. Als je meer buttons koopt, kan je die dan ook wisselen?

  9. Nicollie,

    Sinds kort ben ik een volger van jouw blog, via Nancy’s blog kwam ik bij jou terecht. ik ben gek op kettingen, en andere dingen, en dat is de reden. ik vind het altijd leuk om te zien wat je weer gemaakt hebt. Je maakt mij nieuwsgierig!

    Groet,
    Elisabeth

  10. owww wat een leukerdje dit kettinkje…smelllttt…
    ik heb hem in de side bar van mijn blog gezet, sja 2 x zo veel kans…wie wil dat niet!
    ik vind m leukk!! en een crafty chic ben ik natuurlijk ook!
    ik duim maar dat ik m win nu! en anders moet je er maar een heleboel gaan bij maken voor iedereen die m vast wel wil kopen:)

    liefs
    linn

  11. Heel leuk kettingetje dat je weggeeft 🙂 Ik doe graag mee 🙂 en ik tweet ‘m zodadelijk ook .
    Je kettingetjes vind ik wel leuk (ok.. heel eerlijk de knoopjes iets minder).

    Liefs,
    Tania

  12. Hoi Nicole,

    Hier zaten mijn door jou gemaakte Buttons op te wachten.
    Ze zijn al Super op zichzelf maar hiermee….. worden ze nog meer dan “Geweldig” !

    Grtjzzz Hennie

  13. De knoopjeshanger ziet er zoet snoepig uit, lijkt inderdaad wat op een snuitje 🙂
    Veel plezier met de blogverloting!

  14. Pingback: Super leuke Blogverloting » M@rjolein blogging…..

  15. leuk leuk… blijf leuk om jou te volgen super wat je steeds weer bedenkt en maakt…
    doe graag mee met de verloting

  16. Hej Nicole,

    Ik heb net je blogberichten van de afgelopen tijd gelezen want eerder had ik daar geen tijd voor. Je hebt weer ontzettend veel leuke nieuwe creatieve dingen gemaakt! Ik vind deze kettinkjes met buttons en knoopjes wel het allerleukste, maarja ik blijf dan ook een sieradenmens 😉

    grtz, marith

  17. Leuk die kettinkjes! Mijn dochter van 10 is er ook helemaal weg van 🙂

  18. Via, via, via, kwam ik bij je site en ook bij je blog uit. Wat leuk allemaal. Ik vind het zo gezellig om op de bank met een kopje koffie allemaal crea dingen van anderen te bekijken. Echt erg leuk. Succes met je verloting. misschien ben ik wel de gelukkige 😉

  19. ik doe graag mee met de blog verloting. ben super fan van je blog. ik zal ook op mijn blog een advertentie zetten. groetjes kris.

  20. Hoi leuke win actie. Die kettingen zij echt super leuk. Ik kende de site Nicx.nl al wat hebben ze daar toch leuke dingen. Ik vind vooral de teksten op de buttons leuk.

    xx Rabbitje

Plaats een reactie