Hangers met naam of tekst

Afgelopen week kwam ik supermooie metalen stempels tegen in een speels lettertype, die moest ik dus wel bestellen. 😀
Ik heb er metalen hangertjes mee bestempeld:

 Het is nog even wennen om de letters er netjes in te slaan, maar het gaat al best goed. 😉 Ik had natuurlijk al een alfabetje, maar die letters waren een beetje saai. 😉 Dus ik ben heeeel erg blij met deze!
Mocht je nou ook zo’n ketting/sleutelhanger/losse hanger willen met een naam of tekst naar keuze, dan kun je ze bestellen op nicx.nl.
Enne, je krijgt 20% korting met de code: nicollie

Ben erg benieuwd of jullie ze net zo leuk vinden als ik. Kom maar op met die bestellingen eeh… reacties. hihi…

9 reacties op “Hangers met naam of tekst

  1. Oh! die zijn ook zéér ok! Ben dol op glimmende zilveren dingetjes.
    Zeker als je ze kunt customizen.
    Ik ga eens even nadenken over waarvoor ik ze kan gebruiken. 🙂

    Lfs, Lies

  2. Ooo die zijn leuk! Helaas laat mijn knutselportemonneetje het nog niet toe om wat te bestellen… Misschien later! Vind het wel super leuk!

  3. Wel dit heeft wel potentiëel. Zeker voor kids. Hun naam en mama of papa hun telefoonnummer erop als je ergrens naar toe gaat. Nu gebruik ik plastiek armbandjes maar dit is veel beter.

Geef een reactie

