Laatjeskastje en kadootjes

Een paar weken geleden was ik met vriendlief in Den Bosch. En in zo’n leuk waar-je-niet-voorbij-kunt-lopen-zonder-even-naar-binnen-te-moeten-winkeltje, kocht ik dit schattige theekastje met laatjes. Voor theezakjes mijn visitekaartjes.

Erbovenop heb ik kleine glazen flesjes gezet met ieniemienie knoopjes erin (van paper-and-string). Lief he!

En wat ook lief was, zijn de kadootjes die ik van Nancy heb gehad. Kijk eens hoe ze me verwend heeft!
Ik vind alles superleuk en mooi, maar het allerblijst ben ik toch wel met het notitieboekje van Gorjuss. Superschattig!
Dankjewel, Nancy! *knuf* Als je benieuwd bent wat ik Nancy heb gestuurd, moet je even hier kijken.

Zo, dat was het weer. šŸ˜€ Enne, doe je al mee met de blogverloting van hieronder? šŸ˜‰

4 reacties op “Laatjeskastje en kadootjes

  1. Je kastje is leuk!! Leuk ook die flesjes erop!! En wat een leuke kadootjes šŸ˜‰ Maar die van mij zijn veeeel leuker!!! šŸ™‚

Geef een reactie

