Nog meer stoffen spulletjes…

… heb ik afgelopen weekend gemaakt.

Een superschattig mandje (vind ik zelf althans πŸ˜‰ ):

Ben helemaal blij met de schulpjesschaar, dus probeer hem zo vaak mogelijk te gebruiken. Valt het op? hihi…
Heb ook nog wat piramideportemonneetjes gemaakt, maar die hebben jullie al zo vaak gezien, die hoeven niet meer op mijn blog. πŸ˜‰ Als je ze persΓ© wilt zien, kun je ze op trippelentrappel.nl bewonderen. πŸ˜‰

Dan nog een etui:

En een zonnebriletui, gewatteerd, dus extra zacht:

Alles gemaakt met mijn nieuwe T&T-en-Ollie-stof, ik ben er zo blij mee!
Mochten jullie ook zo blij daarvan worden, πŸ˜‰ dan kun je de T&T&Ostof nu kopen op trippelentrappel.nl.
Om zelf wat moois mee te maken. πŸ˜€

En dan nog een kleine blogverloting… (Over minder dan 9.000 bezoekers volgt er een heeeeeeeele grote blogverloting πŸ˜‰ want: 100.000 bezoekers! Jippie!)
Ik verloot deze set buttons:

Je hoeft alleen maar een reactie achter te laten. Wel een leuke reactie hoor! πŸ˜‰ Eentje waarin je bijvoorbeeld zegt wat voor een leuke spulletjes ik maak *kuche* of misschien wil je juist laten weten dat er wat meer variatie in de spulletjes die ik maak moet komen. Of meer T&T, of misschien wel minder T&T. Of helemaal geen T&T (hoewel dat niet gaat lukken… πŸ˜‰ ). Kritische reacties doen ook mee aan de blogverloting, dus houd je vooral niet in… πŸ˜‰
Op vrijdag 15-4 maak ik de winnaar bekend.
Enjoy!

22 reacties op “Nog meer stoffen spulletjes…

  1. Ik doe graag mee…ik mis wat verschillende kleurtjes in je creaties. Het is veel paars/rose en grijs natuurlijk van T&T…..misschien een keer iets met rood/blauw of groen. Of een speciale Koninginnedag editie in rood/wit/blauw met natuurlijk T&T in de hoofdrol

  2. Haay Nicollie, je zei dat kritische reacties ook mochten… Wel ik ben het eens met Mariska. Ik weet dat het je lievelingskleuren zijn, maar voor mij zijn ze te zeemzoet. Ik mis soms ook wel wat felle kleuren. Je buttons zijn dan wel leuk (vraag me af waar je de prentjes haalt, ontwerp je die zelf?)!! Maar de naaisels vind ik de laatste tijd minder interessant. Ik heb wel al gebruik gemaakt van je tuto om een ritstasje te maken Γ©n jouw stempeltjes die ik kocht heb ik ook vaak gebruikt πŸ™‚

  3. Hoi Nicollie,

    Ik weinig kritiek leveren op je blog, de dingen die je maakt zijn allemaal super leuk. Wel ben ik het eens met mijn voorgangsters, het is voornamelijk veel roze/grijs, maar ieder heeft zo z’n lievelingskleuren (eigenlijk geen kritiek dus). Ik vind het erg leuk om trippel&trappel zelf te volgen, zoals je bijvoorbeeld het huisje van trippel&trappel liet zien!

    Liefs,
    Hanneke

  4. zoo Nicole jij bent weer druk bezig geweest! Ik heb helaas de afgelopen tijd niet de mogelijkheid gehad om veel te frobelen maar kon lekker wel je blogberichtjes lezen dus dat was leuk πŸ™‚ En ter info: I Love Purple! πŸ™‚

  5. Wat zijn ze leuk! vooral die met die schulprandjes!! πŸ˜‰ En wow, zoveel bezoekers!! Gefeliciteerd!! Als er vraag is naar een andere kleur, zit er niets anders op, oranje, rood! Kom maar op! Ik ben benieuwd! πŸ™‚

  6. Ja die schulpjesschaar is leuk! Ga door met T&T en de rest! Vandaag even geen kritische noot. Maar ik doe dus graag mee.

  7. Oh je maakt zullllllllke gave dingen niet normaal meer joh(dat was het kleine veertje…) en je bent zo geweldig leuke meid, ga er helemaal van uit mijn dakpan(is deze veer groot genoeg of moet ik doorgaan hihi) en trippel en trappel zijn zulke schatjes(das echt gemeend hoor!) En dan nu tromgeroffel…. Ik vind je mandjes supertof en heb ervandaag ook weer twee gemaakt voor zoonlief, vind het zo leuk om te doen! Ben vreselijk blij met je tutoral!

    Nou zo kan die wel weer, je zult je moeten wassen van al dat geslijm en gekwijl whahahaha!

  8. Tja, wat moet ik nu nog toevoegen aan alle voorgaande lof?? Het klopt ook nog allemaal: je maakt heeele leuke spullen, en de blogs lezen is elke keer weer genieten.
    In ieder geval: heel graag nog meer T & T en Ollie; maakt niets uit of het foto’s zijn of weer een filmpje
    ;-)) het is allemaal even leuk!

  9. He nicole

    Wat een super lieve stofjes heb je gemaakt, mag ik vragen waar je ze hebt laten maken? Ik heb ooit bij spoonflower stof laten drukken en denk daar nu weer over. Enne, had je mijn give-away al gezien, die is tot 15 april, je kunt er een setje van mijn kaarten winnen

  10. Hoi bijna naamgenoot,

    Ik lees je blog altijd, ik vind het erg leuk om te lezen. Vraag mij altijd af waar je al de tijd vandaan haalt om al dit moois te maken en er dan ook nog over te schrijven. Ik vind de buttons heel erg leuk, dus ik doe graag mee aan je blogverloting.

    Groet Nicolle

  11. Sorry… geen negatieve feedback van hieruit, vind je spulletjes super! Lief en zacht :)… o… mischien niet heel erg boy-ish, zou misschien ook wel leuk zijn als er iets stoerder bij zit πŸ™‚

    Maar de buttons vind ik alvast geweld!g, dus ik doe graag mee met de verloting.

  12. Oh oh oh, wat ben jij toch knap!! Weer heerlijke dingetjes gefreubeld lady! En ja, natuurlijk doe ik mee, het is altijd een feestje iets van jou in de bus te krijgen!

  13. Ik vind Trippel en Trappel echt te cool! Dat huisje is schitterend! Als ik nog kind was geweest, dan wou ik ook zo’n huisje! πŸ˜‰
    Enne ik doe graag mee voor de buttons… Ik ben nog geen jaar bezig met naaien, maar voel me er al op en top in!

  14. Ik doe graag mee hoor!! Ik ga snel je mandjes tutorial volgen, wil er een aantal van tafelzeil maken namelijk!

  15. hoi nicole,

    ik vind T&T ook enorm lief! en zeker die avontuurtje die je telkens met zoveel plezier vertelt zijn helemaal geweldig πŸ™‚

    als ik heel kritish mag zijn ben ik het wel een beetje eens met de ‘eentonigheid’ in kleurtjes maar ik moet toegeven dat ik zelf ook altijd terug ga naar dezelfde kleuren hoor :$ ik zou hier ook dringend iets aan moeten doen want ik ben ook verknocht aan de roze/paarse tinten πŸ˜€

    en wat een leuke blogverloting weer, enorm groot ‘heb-gehalte” πŸ˜€ ik doe dan ook graag mee πŸ™‚

    veel liefs
    Naomi

  16. Vind dat je super leuke dingen maak. En ik heb geen probleem met de roze, paarse en grijze tinten. die gebruik ik namelijk ook veel. En t&t vooral niet schappen. Want dat maak je producten just uniek. Ik weet niet of je er wat aan heb. Maar ik heb me best gedaan πŸ™‚ groetjes kris.

  17. het is vandaag al wel de 15e, maar ik hoop dat ik toch nog mee kan doen. Ik heb al eens buttons van je gekocht, en heb toen wat setjes kado gedaan met kerst. Iedereen was héél enthousiast, maar zo een naaimachine button zou ik geheel voor mezelf houden!!! Nog veel plezier met T&T!

Plaats een reactie