Mandjes, portemonneetjes en meer…

… heb ik deze week gemaakt. Want mijn shopje was bijna leeg en dat kan natuurlijk niet. 😉
En eigenlijk heb ik ze vooral gemaakt omdat ik het zo leuk vind om te doen! 😀

Portemonneetje…

…en nog een…

…en een aantal mandjes (volgens mijn eigen tutorial 😉 )…

… met een vilten rondje, geknipt met mijn nieuwe schulpjes stofschaar…

… een groter mandje…

…en een smal mandje…

…ook nog wat zakdoekhoudertjes, maar die kennen jullie al wel. 😉
Nu nog wat piramideportemonneetjes maken en dan weer wat nieuws verzinnen om te maken. Of ik begin weer van voor af aan… 😉
Want dit zijn toch wel mijn favoriete dingetjes om te maken. 😀

7 reacties op “Mandjes, portemonneetjes en meer…

  1. oh wat zijn ze leuk weer zeg en ik heb er ook al twee gemaakt en wat is het leuk om te doennnnnnn, het is dat de hele familie thuis is, maar anders hadden er hier al wel tien gestaan en zou ik het hele huis vol met mandjes naaien hihi, echt leuk én makkelijk én snel, tja wat wil je nog meer!

  2. hard gewerkt! Ze zijn superleuk, dus als je nog even geen nieuwe patroontjes hebt dan vind ik het helemaal niet erg om nog wat van deze portemonneetjes en vooral mandjes langs te zien komen. 🙂

    Fijn weekend!
    Lfs, Lies

  3. oh wat ziet dat er weer gezelli uit!!!!! Ik vind je stofjes altijd sooooooooo cute en dan die buttons van T&T om alles af te maken übercute!!!!!

Geef een reactie

