Sew outside the box ;)

Bedankt voor jullie reacties en kritische opmerkingen 😉 op het berichtje van hieronder (waar je nog steeds mee kunt doen aan een kleine blogverloting!).
Sommige van jullie vonden dat ik wat meer met andere kleurtjes moet doen dan paars/roze/grijs. Tsja, jullie wens is mijn bevel *ahem*, dus ben ik gelijk naar de stoffenwinkel gereden (eigenlijk moest ik er toch naartoe 😉 ) en heb nieuwe stofjes gekocht.
De paars/roze/grijze stofjes riepen me toch wel heeeel erg, dus die heb ik niet kunnen laten liggen, maaar…. er zit ook een stofje bij met rood, blauw en zelfs oranje (ieks!)! Okee, met een roze achtergrond, dat wel. Maar je moet voorzichtig beginnen, toch? 😉
(Hebben jullie nou ook dat je van “lelijke stofjes/kleurtjes” niks leuks kunt maken? 🙂 )

Het onderste stofje is tafelzeil (nieuwe uitdaging voor me 😉 ), het bovenste stofje is van Eline’s Huis, ik vrees dat ik dat nog niet durf te verknippen. 😉 hihi…

En om mijn goede wil te tonen (gniffel), hier alvast twee dingetjes die ik met het niet-mijn-kleurtjes-stofje heb gemaakt (ik vind het stofje wel heel mooi hoor, anders had ik het niet gekocht. Zo gek ben ik nou ook weer niet. 😉 Toch? )

Een mandje:

En een speldenkussenarmband. Ben ik erg blij mee! 😀 Deze heb ik zonder patroontje gemaakt en hij is best goed gelukt. Vind ik althans. 🙂

En dan heb ik ook nog wat schattigs gemaakt met (ik durf het bijna niet te zeggen, haha… 😉 ) paarse stofjes, vilt, de schulpjesschaar (ofcourse!) en de T&T-en-Ollie-stof. Maar dat volgt later. 😉

9 reacties op “Sew outside the box ;)

  1. Ziet er allemaal leuk uit! En volgens mij heb je er veel plezier in gehad om te maken. Moest even goed kijken waar ik het oranje (ja ieks!) zag 😉 Haha.

  2. ik kan dat inderdaad niet, iets leuks maken met iets wat ik zelf niet leuk vind. Zo gebruik ik nooit zwart …. ik verafschuw die kleur en ik kan er ook niks moois van breien 😦
    heb hier al jaren een half afgemaakte armband liggen met zwarte cabs in combinatie met Toermalijn…. Toermalijn is mooi ( en duur! ), maar ik sta er niet achter, heb er geen plezier in als ik het maak…. Kan er ook mijn – inmiddels herkenbare – stijl niet in kwijt.
    Maar nu jij de stofjes hebt aangeschaft, hoop ik dat het je wel gaat lukken!
    Succes! 🙂

  3. nou de stofjes moeten inderdaad wel mooi zijn hoor, anders vind ik het bij voorbaat al niks! Meestal pak ik de mindere stofjes als ik iets nieuws uit wil proberen, lukt het niet, dan is er niks aan de hand!
    Maar waar is dat rood/blauw/oranje stofje dan, zie ik niet! Of bedoel jij dat lappie waar je een mandje van gemaakt hebt, vind ik juist leuk!
    En welke stoffenwinkel ga jij meestal heen?

  4. Herkenbaar! Ik werk ook het liefste met kleuren die ik mooi vind! En het stofje met oranje zou mij ook niet als eerste aanspreken als ik het zie, maar ik vind het mandje echt ontzettend leuk geworden!

    Maar toch … ik blijf fan van de Eline’s Huis stofjes. Zo lekker PiP Studio achtig en daar ben ik gék op 😉

    Wel een uitdaging voor je en wat mij betreft goed geslaagd!

    Ik ga snel van start met mijn site, tot de volgende blogpost 😉

  5. Oh, ze zijn leuk, de stofjes!! En het mandje is leuk (bekend knoopje ;-)) En je speldenkussen is super!!!!

  6. Nicole! Wat ben je stoer bezig! hihi.
    Heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan, het is ook echt jouw stijltje die kleuren. 🙂
    Maar ik ben zelf wel van heel veel kleurtjes, dus wat mij betreft: ga zo door!! Dat kan natuurlijk nog veel stoerder.

    Maar je hebt wel gelijk, als je zelf het stofje niet ok vindt, dan is het ook niet leuk om er iets van te maken.

    Mandje is héél leuk!!
    Lfs, Lies *die ook hoognosig aan de mandjes moet*

Geef een reactie

