Visite!

Vandaag kwam mijn lief vriendinnetje weer gezellig langs. We zijn nuttig bezig geweest (niet dat jullie denken dat we onze tijd verdoen met alleen maar thee & koffie drinken, chocolade eten en veel kletsen, nee hoor… we hebben hard gewerkt).
Zie hier onze work in progress:

Eerst labeltjes ponsen…

… daarna de labeltjes stempelen…

… en dan is dit het resultaat:

Van Nancy heb ik ook nog leuke kadootjes gehad, kijk maar:
(Natuurlijk had ik voor Nancy ook kadootjes, maar die staan natuurlijk weer niet op de foto… 😉 )

Leuke stickers, lieve lintjes, een spiegeltje, magneetband, sleutelhangerringen, een stoffen hartje, hartjesspiegeltjes en… buttons!
Ze heeft van Susan een buttonmachine mogen lenen en heeft voor mij deze superschattige buttons gemaakt:

I love them! 😀
P.S. Mocht er iemand een buttonmachine in de aanbieding hebben… *pomtiedom* *kijkt onschuldig om zich heen*

12 reacties op “Visite!

  1. ooh die buttons zijn super!! volgens mij staat er op mijn werk ook één (gaat maandag gelijk zoeken).

  2. Ooooh.. die varkensbuttons zijn SUPER!!!
    Fijn om te lezen dat jullie samen heerlijk geknutseld hebben!

    Saskia 🙂

  3. wauw zeg, wat een cadeautjes!
    ivm de butonmachine….ik wil er ook al lang eentje! Maar ze zijn behoorlijk duur 😦 en om ze te gaan huren…tja je kan dan al beter eentje gaan open… moesten er twee reacties komen van machientjes in aanbieding…denk je aan mij? 🙂

  4. en mijn kadootjes zijn ook super!!! Zal ze nog laten zien hoor, als ik ‘afstand’ kan doen van de buttonmachine, neem hem nog net niet mee naar bed haha!

Plaats een reactie