Crystal Bangle Armbanden

De afgelopen weken heb ik twee Crystal Bangle armbanden gemaakt; één voor mezelf en één voor mijn mams.

Jullie kunnen zeker wel raden welke voor mij is… juist ja! De paarse. 😀

Toen ik met die voor mijn mams bezig was, waren mijn ieniemienie kraaltjes bijna op. Ieks! 😉
Gelukkig was Sandra van Creadream zo lief om me haar laatste restje te sturen (normaal heeft ze ze volop in haar shop, maar ze waren tijdelijk op. Ze zijn inmiddels allang alweer besteld, dus ik lig voor de deur van haar shop te wachten (nou ja… 😉 ) tot ze er weer zijn).

Zoals gewoonlijk ben ik weer erg benieuwd wat jullie van mijn maaksels vinden… 😀

11 reacties op “Crystal Bangle Armbanden

  1. schattige armbanden, zal je moeder ontzettend blij van worden! Verrassing of verzoekje van je moeder?

  2. Helemaal geweldig!!!! Zo’n cadeautje zou ik ook wel willen krijgen…;-))

  3. Ze zijn echt leuk geworden. De paarse vind ik echt super (maar ben dan net als jij paarsverslaafd ;). Zou het aan de naam liggen????

  4. hoi hoi,bestaat dit account nog,ik zou namelijk heel graag het patroon van bovenstaande armband ,ik heb namelik alle kralen gekocht bij een winkeltje maarrrr zij had geen patroon in het nederlands voor mij.ik hoop dat jij me kan helpen ,please

Geef een reactie

