Nog meer mandjes…

… maar nu voor een goed doel.

Ze staan op deze site, waar ze geveild worden. De opbrengst gaat naar een dierenasiel.

Dus, mochten jullie altijd al een echt Nicolliemandje gehad willen hebben (hihi), bied dan mee! ๐Ÿ˜€

5 reacties op “Nog meer mandjes…

  1. Ze zijn geweldig! wat een leuke kleuren. Ik ben normaal helemaal niet van roze, maar naar een van die twee gaat mijn voorkeur uit. Ik ga meteen kijken!!
    Groetjes
    Gertie

  2. Leuke mandjes, misschien dat ze die in het asiel kunnen gebruiken om kleine puppy’s in te stoppen. Dan worden ze vast&zeker mee naar huis genomen.

  3. Wat ben je ook een lieverd hรจ?! ๐Ÿ™‚ Dat moeten dan wel hele kleine puppy’s zijn hoor! Haha! Maar wel een goed idee ๐Ÿ˜‰ Ik ga eens kijken! Ze zijn ontzettend leuk! Vooral die tweede vind ik super!!

  4. Ik vind het een mooie actie van je naamgenoot ๐Ÿ˜€ , voor het dierenasiel. En haar verhaal hoe ze hierop kwam is ook mooi om te lezen. De mandjes dienen een mooi doel ๐Ÿ˜€

Geef een reactie

