Mandjes, 6 maar liefst

Soms heb je dat weleens, ineens zin om mandjes te maken. En dan niet 1 of 2, maar gelijk 6. 😀
Je kunt tenslotte nooit mandjes genoeg hebben. Of was het nou lintjes? 😉

En zien jullie dat ik de nieuwe lintjes van het berichtje hieronder al heb verwerkt in de mandjes?

Lekker fleurig he! Nog een fotootje van bovenaf…

Ik twijfel nog of ik deze mandjes eenmalig zal verkopen, of ze lekker allemaal zelf houd… 😉

24 reacties op “Mandjes, 6 maar liefst

  1. Zie je wel… je MOEST die lintjes kopen… anders waen er nu geen prachtige mandjes geweest!! 🙂 Mooi, mooi!!

    Nog een fijn weekend!
    Saskia 🙂

  2. Ohhhhhhhhhhhhhhhh ik zie ze al lekker aan de muur hangen of gezelli op een plankje staan, soooooooo cute

    X
    Simonet

  3. Ze zijn zo schattig!!! Kun je er niet eens een tutorial van maken 😉 Ik wil ze ook nog eens maken met mijn mooie lintjes 🙂 Je mag ze ook in mijn shopje zetten hoor hihi!

  4. oooh die zijn echt heel mooi!!!

    Zou ik ook wel eens willen proberen maken (heb alleen geen idee hoe er aan te beginnen 😉 dus moest je na een aantal van deze berichtjes toch twijfelen ik stem ook voor een tutorial :p :D)

    Veel Liefs
    Naomi

  5. Ahhhh Nicoleeee! Waar heb je dat geweldige lint vandaan?!?! Super gaaf!

    En de mandjes zijn super tof!! Heeeel leuk!

    Gebruik ze zelf altijd op de bank, voor de wol, zodat er geen honden en katten haren in verwikkeld raken tijdens het haken!

  6. Gaaf die foto met alle mandjes erop..heb je hier ook een tutorial van?

    wil namelijk een hoes om mijn stoelkussens gaan maken (vierkante kussens)….dan zou ik dat mandje goed als basis kunnen gebruiken…maar ja….hoe maak ik dan weer zo mandje he…

    groetjes monique

  7. Ja ze zijn echt leuk! Heb je de tuto van Vlijtig gebruikt? Ik wil ze zelf ook nog eens maken. Ik vind de gebloemde stofjes van de eerste 2 foto’s errug leuk!!

  8. Oooooohw ze zijn super cute!!!! Die moet je gewoon hebben 😀 hihi! Ik ben in ieder geval zeer verliefd op de mandjes (L)

  9. ze zijn weer supergaaf! vooral die paarse met vlindertjes en roze met bloemetjes zijn om verlieffd op te worden 😀

  10. wil iemand ze alsjeblieft kopen. ze zijn erg mooi (zelf gezien) en dan kan nicole dat nieuwe spelletje voor me kopen.

  11. Lieve mandjes 😀
    Koopstopje is inderdaad steeds lager in geloofwaardigheid haha.

    Hihihi, oo wel een lieve reden dan om zo’n mandje te kopen, vriendlief ermee sponsoren 😉 Ben je bijna jarig dan Arno?

Plaats een reactie