I looooove lintjes…

… dus toen ik gisteren tijdens het shoppen deze leuke lintjes tegenkwam die ook nog eens in de uitverkoop waren, kon ik ze natuurlijk niet laten liggen. Ondanks mijn koopstop. *oeps* 😀

En ja, je ziet het goed… van de paarse liggen er maar 4 rolletjes i.p.v. 5, maar gelukkig heb ik van de paarse wat extra gekocht. In het kader van “anders is het zonde om ze te gebruiken, want dan zijn ze zo snel op”. *zucht* Hebben jullie daar ook weleens last van? *bloos* hihi…

Verder vertel ik ook niet dat ik ook nog een stofje heb gekocht en nog wat andere frutsels, want anders nemen jullie me helemaal niet meer serieus, met die koopstop van me. lol… 😀

14 reacties op “I looooove lintjes…

  1. Ik heb precies dezelfde rolletjes gekocht! 3 voor de prijs van 2. Allerlei hobbymateriaal was er in de aanbieding. Toevallig hoor!

  2. Mag ik vragen waar jullie die gekocht hebben? Ik ben nl. ook gek op lintjes!!!

  3. Hmmm… Nicooltje… neem je koopstop inderdaad niet serieus :mrgreen:
    Ik heb al heel lang niks meer gekocht….
    Okee… bijna niks meer… op 1 dingetje na dan, maar dat lees je binnenkort op mijn blogje, als ik het binnen heb, want het is iets heeeeeel bijzonders….
    Daarom heb ik het ook gekocht, want het is zeldzaam en uniek en wordt niet meer gemaakt.
    Het was dus kopen of aan mijn neus voorbij laten gaan…

    Maar schattige lintjes! hebbuh!

  4. Wauw, wat een schattige lintjes zeg, daar ben ik helemaal weg van! Mag ik stiekem vragen waar je ze geshopt hebt? En je hebt gelijk hoor, zulke lintjes kun je gewoonweg niet laten liggen, hihi!

  5. Ga je schamen nicole!! koopstop is koopstop aanbieding of niet! foei foei foei…

    Waren het leuke stofjes hihihi

  6. OOHHH!!! Jij hebt ook de zwarte variant hiervan!!!! Helaas kon ik destijds alleen de roze en blauwe vinden. Waar heb je deze mooie koopjes vandaan?

    Grz,
    Shaula

  7. Ik heb er een paar gekocht bij de witte boekenwinkel en de rest bij de Kwast. Daar zijn ze inmiddels bijna uitverkocht en ik weet van niks…. *pomtiedom* 😉

  8. Ohw jeeeh… Wat zijn ze leuk!!! Ik ben verliefd. Ik geef je geen ongelijk met je koopstop. Ik mag eigenlijks ook niks meer kopen, maar doe het stiekum toch 😛

  9. shame on you een koopstop en toch kopen FOEIFOEIFOEI dat doe ik nou nooit

    X
    Simonet

Geef een reactie

