Huishoudelijke mededelingen. ;)

De grooote blogverloting heeft een winnaar! πŸ˜€ *blij*
Jantina, gefeliciteerd! Ik hoop dat je er blij mee bent.
Stuur je me een mailtje met je adres?

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reacties! En wat zijn het er veel! πŸ˜€

En dan nog even over de mandjes… πŸ˜‰ De tutorial die ik heb gebruikt is van vlijtig.blogspot.com.
Leuk om te lezen dat jullie ze net zo leuk vinden als ik! πŸ˜€
Ze zijn tijdelijk te koop voor € 7,50 per stuk, maarΒ als ik ze niet verkoop, vind ik dat ook niet erg. Ik heb vast nog wel een plaatsje voor ze. En zeker weten dat ik spulletjes heb voor erin, hihi… πŸ˜‰

De lintjes dan… die heb ik gekocht bij de witte boekenwinkel (boekenvoordeel?) en de Kwast. Hoewel ze bij de Kwast al bijna op zijn en daar weet ik niks van. πŸ˜‰

6 reacties op “Huishoudelijke mededelingen. ;)

  1. Die lintjes waren in Enschede en Hengelo bij de Euroland te koop! πŸ™‚
    Hele leuke mandjes, ik hou ervan!! πŸ™‚

  2. Oooooh wat ben ik een boffert!!
    Ik heb je gemaild hoor, echt heel erg tof!!

    Leuke mandjes, leuk lintjes, errug heerlijk om zo lekker te freubelen he?!
    Genieten!

Geef een reactie

