Dogtags en paddestoeltjes

Na mijn mislukte experiment met de glaze (het is Engels he, niet dat jullie denken dat ik niet weet dat glazen met een -n is πŸ˜‰ ) hangers, heb ik nu wat nieuws besteld waar ik wΓ©l helemaal blij mee ben!

Dogtags, metalen plaatjes met een doorzichtige, dikke sticker. De sticker plak je op een plaatje, je snijdt het plaatje uit en plakt het op het metalen plaatje.
En dan krijg je dit:

Zijn ze niet schattig?! πŸ˜€ De meest linkse heb ik zelf gehouden (de paarse uiteraard πŸ˜‰ ), de middelste is onderweg naar een lief vriendinnetje en de Hello Kitty ligt hier nog te wachten op een bestemming.

De spulletjes heb ik gekocht bij suzalle.com. Als je daar gaat bestellen, doe Suus dan de groetjes van me. πŸ˜‰

En gisteren vond ik ook nog een kadootje in de brievenbus! Zomaar, is dat niet lief?!
Kijk eens wat een lieve paddestoeltjes Nancy voor me heeft gemaakt (volgens mij weet ze wat mijn lievelingskleur is, hihi… πŸ˜‰ ):

En er zaten ook nog leuke buttons en uberschattige lintjes bij:

Wat is het toch een schat he! πŸ˜€

Ook heb ik deze week mijn stempelmachine uitgezwaaid, hij gaat bij een nieuw baasje wonen. *zwaai*
Ik weet niet of zij stempeltjes wil verkopen, maar mocht dat het geval zijn, dan laat ik het jullie gelijk weten. πŸ˜€
Ik gebruikte de stempelmachine zelf te weinig en ik vind het zonde om hem dan maar te laten verstoffen, vandaar. πŸ˜‰
Wat denken jullie? Mag ik nu een nieuwe hobby verzinnen, of heb ik er nog genoeg? πŸ˜‰ hihi…

10 reacties op “Dogtags en paddestoeltjes

  1. Die dogtags zijn helemaal geweldig !!!! Helemaal die kokeshi dolls, lief !!! Ohhhhh….is wel heel leuk inderdaad , ik ga ook maar eens neuzen bij suzalle ;-))
    LIef lief van Nancy, ziet er ook al zo leuk uit !! die lintjes zijn ook geweldig zeg !
    Maar….wat lees ik….stempelmachine weg ?? ahhhhhh jammer, vond je het niet leuk genoeg om te doen ? Wat voor machine was het eigenlijk?
    xx

  2. ooow, ze zijn schattig geworden Nicole!!

    En de groetjes van mij πŸ˜‰

  3. die dogtags zijn natuurlijk helemaal leuk πŸ™‚ en de paddestoeltjes ook πŸ™‚ en wat leuk dat je die zo maar hebt gekregen πŸ™‚ leuk he zulke cadeautjes zomaar in de bus.
    En natuurlijk zoek je gewoon een nieuwe hobby πŸ™‚ πŸ™‚

    gr Alette

  4. die dog-tags die zijn geweldig, nog nooit gezien!!!
    enne… weet je al wat je nieuwe hobby wordt? er kan er altijd een bij πŸ˜‰

  5. nee maar, die dog-tags die zijn geweldig, nog nooit gezien!!!
    enne… weet je al wat je nieuwe hobby wordt? er kan er altijd een bij πŸ˜‰

  6. Je dogtags zijn echt super…heb hier ook nog een dogtag liggen en wist niet precies wat die stickers nou in hielden maar snap het nu helemaal en t brengt me meteen op ideeΓ«n πŸ˜€

  7. Oh, wat zijn ze mooi!!! Ik vind de middelste het mooiste! Je hebt toch niet… hoeveel uur nog tot morgenmiddag 15.00 uur zo iets?? πŸ˜‰ Lief zijn ze hΓ¨, de paddestoeltjes?! Ze zijn ook zo leuk om te maken! En ik heb ook al wat besteld bij Suzalle.. glaze hangers haha! Ben benieuwd!!! πŸ™‚ Je nieuwe hobby? Glaskralen maken!!! Oh nee, dan heb ik niets meer om te sturen πŸ˜‰ * knuf *

  8. Oooh, je stempelmachine verkocht…zonde ! had het graag eerder geweten….haha… waar kan ik op googlen om zoiets te vinden ? ik ben benieuwd !

    Groetjes Nathalie

Plaats een reactie