Hoe het begon…

Van Nancy kreeg ik dit stokje, dankjewel Nancy! πŸ˜€
Nu moet ik iets vertellen over hoe het begon…
Nou, eigenlijk ben ik mijn hele leven al creatief en zat ik vroeger al achter het naaimachine van mijn mama.
Daarna ben ik eigenlijk vooral creatief bezig geweest met sieraden maken en later kwamen daar ook stempeltjes bij. En, net zoals Nancy, vond ik het wel erg leuk om te stempelen op lintjes en daarna ook opΒ stof, dus daar komen de stofjes weer om de hoek kijken. Afgewisseld met haken en hier en daar wat andere bezigheden.
Ik vind het vooral leuk om kleine projectjes te maken, want die zijn zo lekker snel klaar schattig.

Een jaar of 7 geleden heb ik zelf een naaimachine gekocht (hoefde ik die van mama niet meer te lenen πŸ˜‰ ), een niet-te-dure Toyota en ik ben er nog steeds blij mee!
Tussendoor heb ik ook nog een borduurmachine gehad, maar die is alweer een tijdje geleden verhuisd naar een nieuw baasje. Dat zitten wachten tot een borduurtje klaar is of tot je een kleurtje kunt verwisselen is toch niks voor mij). πŸ˜‰
En kijk, hier zie je mijn allereerste naaimachine… zou ik daar echt wat op gemaakt hebben? Verder dan een zakje of kleertje voor de pop zal ik wel niet gekomen zijn… πŸ˜‰

Ik geloof dat ik qua stofjes naaien vooral aangestoken ben door Eloleo (maar die heeft het stokje al gehad), Vlijtig en Tante Hilde. Dus ik geef het stokje graag door aan Vlijtig, Tante Hilde en Janina van Het alledaagse verhaal.

Dan nu nog even de spelregels:

wat moet je doen..
1. Schrijf een blogje over de start en loopbaan van jouw passie. Je kunt het hebben over: je eerste creatie – jouw (stik)machine(s) – enkele mijlpalen – jouw ‘meesters’ – je topstuk – je werkplekje – weetjes – tips – …2. Knip en plak dit stukje tekst met de afbeelding in jouw blogje.3. Geef het stokje door aan drie of meer gepassioneerde mensen (laat een berichtje achter op hun blog).4. Laat je bij het eerste berichtje over hoe het begon (http://naaiclub.blogspot.com/2010/07/hoe-het-begon.html) een wederwoordje achter met een link naar jouw verhaal.
Advertenties

2 reacties op “Hoe het begon…