Portemonneetje en tasje met bedeltjes

Eindelijk had ik weer eens zin en tijd om met mijn stofjes te spelen. πŸ˜€
Uit het At Home – Sfeer maken (Tilda) boek heb ik een patroontje gevonden van een leuk make-uptasje (nou ja, hoeft niet persΓ© make-up in hoor πŸ˜‰ ). Ik heb het patroontje ook aangepast, zodat ik er een klein portemonneetje van kon maken.

Dit is het portemonneetje, let ook op het metalen labeltje. πŸ˜€ (Helaas staat mijn naam niet helemaal in het midden, maar hΓ©: handgemaakt, dus dan mag dat πŸ˜‰ ).

En dit is de binnenkant, wederom een stofje bestempeld met de cute paddestoelstempel:

En dit is het tasje:

Met theepotbedeltje en aan het ritsje hangt een theezakjesbedeltje.

De binnenkant is gewoon lekker zwart. πŸ˜‰

*Als ik 100 volgers heb, verloot ik bovenstaand tasje en zal ik hem vullen met andere leuke, handgemaakte spulletjes!*
Je kunt volger worden door linksboven bij “Volg me!” je emailadres in te vullen.
Als je mee wilt doen aan deze verloting, meld je dan aan als volger, als ik 100 volgers heb open ik een nieuw topic met de verloting!

16 reacties op “Portemonneetje en tasje met bedeltjes

  1. metalen labeltje is gaaf!! En die teatime bedel heb ik ook net binnen gekregen πŸ˜€ helaas waren theezakjes op dus die krijg ik pas over een tijdje πŸ˜‰ mar vind die bedels erg leuk! πŸ˜€
    ik ga even kijken of het me lukt om volger te worden πŸ˜€

  2. da’s weer leuk zenne !

    En ik ga ook eens zo’n wedstrijd doen denk ik : goed voor het aantal lezers! ( jij bent trouwens mijn allereerste aanzet tot het maken van een eigen blog geweest πŸ˜‰ )

  3. Ze zien er schattig uit!! Geweldig dat theepotje zo middenop! En je labeltje is ook super!! Ik dacht dat jij al lang over de 200 volgers zat πŸ˜‰

  4. Ik vind die bovenste helemaal geweldig en juist het labeltje met je naam als Nic Ollie vind ik LEUK!!!!

  5. Wow, ik ontdenk net je blog en ben helemaal weg van de leuke dingen die je maakt.
    Dat 2de zakje (Tea-time) vind ik echt super!

  6. Wat leuk gemaakt. Vooral de bovenste, lief stofje. Ik was al volger en doe graag mee met je give-away! Linkje staat op m’n blog.
    Groetjes Carolien

Geef een reactie

