Gehaakte tas met leren vierkantjes

Zo eens in de zoveel tijd kan ik alleen maar denken aan een nieuwe tas die ik moet gaan maken.
Deze keer werd het een gehaakte tas met leren vierkantjes.

Every once in a while all I can think about is a new bag that has to be made.
This time it was a crocheted bag with leather squares.

lerentasgrijs4

Ik had een mooi lapje grijs leer, precies genoeg voor een tas van 10 vierkantjes en 4 driehoekjes.
Anderhalf bolletje lichtroze en iets meer dan 1 bolletje donkerroze Phildar Cotton4 later (en ooh ja, vergeet de ontelbare gaatjes in het leer ponsen niet) werd het een tas!

I had a beautiful piece of grey leather, just enough for 10 squares and 4 triangles.
One and a half skein of light pink and a bit more than 1 skein of dark pink of Phildar Cotton4 later (and don’t forget the countless holes I had to punch) it became a bag!

lerentasgrijs

Het in elkaar zetten was nog het meeste werk…

The biggest part was to assemble it…

leren tas

Maar het was het waard, ik ben er blij mee!

But it was worth it, I am happy!

leren tas

Het hengsel is van grijs leer en natuurlijk moest er ook een voering met rits in de tas, met een zakje en natuurlijk een leren naamlabeltje…

The handle is made of grey leather and of course I had to attach a lining with a zipper, and a pouch and a leather name tag…

leren tas

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
Enne, het leren huisjehangertje van de vorige blogpost is voor Marie-Claire. Mail je me je adres?

I’d love to hear what you think of this bag!
By the way, the leather house pendant from the previous blog post is for Marie-Claire.

 

 

14 reacties op “Gehaakte tas met leren vierkantjes

  1. Wat een onwijs leuke tas !!!! Heel gaaf en zo bijzonder mooi 🙂 🙂
    daar mag je zeker TROTS op zijn……

  2. Wauw! Geweldig!! ❤
    De buitenkant zou ik ook nog kunnen, maar die mooie binnenkant…!! Dat is de uitdaging….!
    Ziet er geweldig uit!

  3. Wauw wat is het mooi geworden! Dat was al het gezwoeg op die honderden gaatjes in het leer toch zeker waard! Echt prachtig!

  4. En dat zie ik nu pas…ik vind ze geweldig! Ik neem aan dat je de gaatjes er eerst ingemaakt hebt.

    Hardstikke leuk!

    Groetjes Thea♥

Plaats een reactie