Gehaakte leren tas

Ja, wat is het nou… een gehaakte tas of een leren tas?
Nou, een beetje van allebei eigenlijk!

Ik wilde al een tijdje een tas haken met leren accenten en toen ik Nancy’s supermooie tas zag, was dat net de inspiratie die ik nodig had.
Dus afgelopen weekend flanste ik deze tas in elkaar.

I made a crocheted leather bag.
I was planning to make one for a while and after I’ve seen Nancy’s beautiful bag, I finally got the inspiration to get started.

???????????????????????????????
Ik naaide een leren lapje aan de zijkanten aan elkaar en maakte er een bodem van. Daarna maakte ik rondom gaatjes, waarin ik begon met haken.

I stitched a bottom in a piece of leather and punched holes along the top in which I started crocheting.

???????????????????????????????
Na twee bolletjes wol (nou ja, katoen) vond ik het wel genoeg en maakte ik een stoffen binnenkant. Met vakje met rits en zakjes.

After the crocheting part I made a fabric lining with a zipper and some pockets.

???????????????????????????????
En daarna maakte ik met het restje leer wat ik nog overhad van de bodem, het hengsel vast.
Klaar!

And after that I used the scraps of leather to fasten the strap.
Finished!

???????????????????????????????

11 reacties op “Gehaakte leren tas

  1. leuk idee;en jij bent de enige op de wereld met zo’n tas!!die nemen ze je niet af!!!en maakte jij dat paarse ding in de tas ook zelf?notablok of portefeuille?

  2. Via, via op je blog terecht gekomen en wat is ie leuk!!
    Ben volger geworden, ben benieuwd naar meer. Ik herken me in veel van wat je vertelt over jezelf! Benieuwd naar mijn blog? “Piep” gerust een keertje!
    Groetjes Patricia

  3. Brutale vraag waar koop je dat lichte leer? En de stempels?
    Alvast bedankt, succes met alles!

    Grt Ilona

Geef een reactie

