Mix & Match Buttons

Ik blijf het zooo leuk vinden om buttons te maken รฉn om op zoek te zijn naar leuke buttonwaardige plaatjes.
Wat vinden jullie van deze? Die zijn toch supercute! ๐Ÿ˜€

(Nog 4 andereย setjes kun je vinden in mijn shopje).

Omdat ik de setjes zelf wel leuk vind, wil natuurlijk niet zeggen dat jullie ze ook leuk vinden. ๐Ÿ˜‰
Daarom heb ik een Mix & Match gemaakt, dan kun je 3 buttons naar keuze uitzoeken en zit je niet aan een door mij zorgvuldig samengesteld ๐Ÿ˜‰ setje vast.
Hoe leuk is dat! ๐Ÿ˜€

Enne, vergeten jullie niet mee te doen met de blogverloting van hieronder? Dat kan nog t/m maandag! ๐Ÿ˜€

8 reacties op “Mix & Match Buttons

  1. schattig, ik ga voor de diertjes ๐Ÿ˜€
    leuk die uiltjes, ik heb daar laatst nog stempels van gemaakt ๐Ÿ™‚

  2. Leuk zeg die buttons ๐Ÿ™‚
    Ik zal je link denk ik maar even bewaren op mijn blog in mijn “winkelstraatje”….

    Komt hier via Home made by Nancy….
    Had bij haar besteld en vond jou visite kaartje er ook bij… Denk even kijken dat ziet er zo leuk uit allemaal….

    Groetjes van ivonne

Geef een reactie

